تابناک: تیم سپاهان اصفهان برای آماده سازی و ایجاد هماهنگی بیشتر میان بازیکنان و انجام چند دیدار تدارکاتی، در تهران اردو زده است.
کد خبر: ۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷ 17 January 2015

به گزارش تابناک، تیم سپاهان اصفهان این روزها در حال تمرین و آماده سازی برای حضور در لیگ برتر است. شاگردان پس از اردو کیش به اصفهان بازگشتند و تمرینات خود را در این شهر ادامه دادند. سپاهانی ها در این مدت احسان حاج صفی و وریا غفوری را به دلیل حضور در جام ملت های آسیا در اختیار نداشتند اما مابقی طلایی پوشان در اختیار فرکی بودند.
مشکل اصلی سپاهان در این مدت آماده نگه داشتن بازیکنان است. با توجه به اینکه هنوز مشخص نیست تیم ملی ایران در مراحل بعدی جام ملت های آسیا چه عملکردی را از خود به نمایش می گذارد و از همین رو هنوز هم مشخص نیست زمان آغاز نیم فصل دوم چه زمانی است به همین خاطر سپاهانی ها در ایجاد آمادگی برای بازیکنان تکلیف خود را نمی دانند.
رسول خوروش در گفت و گو با رسانه ها تاکید داشته که آماده نگه داشتن بازیکمان کار دشواری است و باید تمرکز خودمان را روی این مسئله بگذاریم. از سوی دیگر با مشخص نبودن زمان اتمام بازی های تیم ملی در جام ملت های آسیا طلایی پوشان نمی توانند به صورت دقیق برنامه ریزی کنند و این مسئله به عنوان یک مشکل بزرگ به حساب می آید.
به هر حال با وجود این شرایط آن ها مجبوراند تمرینات خود را در پروسه های مختلف کوتاه مدت برنامه ریزی کنند تا در کنار ایجاد هماهنگی میان بازیکنان بتوانند آمادگی بازیکنان را نیز حفظ کنند.
کاروان تیم فوتبال سپاهان ظهر امروز وارد تهران شد. طلایی پوشان، پس از انجام تمرین در زمین هما، در هتل المپیک مستقر شوند. سپاهان در این اردو برنامه دو دیدار تدارکاتی با تیم های پیکان تهران و نیروی زمینی ارتش را برنامه ریزی کرده است.

حال باید بررسی نمود چرا سپاهان اصفهان در تهران آلوده اردو زده است و آیا مسوولان سپاهان و فرکی بدلیل دور بودن از حاشیه ها به پایتخت رفته اند؟
انتهای پیام

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار