مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی با حضور 425 برگزیده قرآنی از 25 لغایت 28 آبان ماه به میزبانی شهرستان قوچان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۲۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷ 15 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن‌کریم خراسان رضوی با حضور 425 برگزیده مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات، از 25 تا 28 آبان ماه به مدت 4 روز در شهرستان قوچان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره از مسابقات که در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان و دعاخوانی برگزار می‌شود 214 نفر در بخش برادران و 211نفر در بخش خواهران با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و مسابقات مرحله استانی در سه نوبت صبح، عصر و شب از ساعت 8 تا 22 برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان خراسان رضوی با اشاره به حضور داوران برجسته کشوری و بین‌المللی در بخش قضاوت و داوری این دوره از مسابقات، خاطرنشان کرد: در مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی 20 داور برجسته ملی و بین‌المللی «10 داور در بخش برادران و 10 داور در بخش خواهران» کار قضاوت و داوری این دوره از مسابقات قرآن را برعهده دارند.

گنابادی‌نژاد تصریح کرد: مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهری از ساعت 18 تا 20 روز دوشنبه 25 آبان ماه در مسجد جامع شهرستان قوچان برگزار می‌شود و سخنران ویژه این مراسم هم حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور خواهد بود.

وی تأکید کرد: در مدت 4 روز برگزاری مرحله استانی سی و هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم خراسان رضوی برگزیدگان قرآنی استان در خوابگاه مدارس شبانه‌روزی شهرستان قوچان اسکان خواهند داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار