رئیس اداره آموزش و پرورش نوشهر از هوشمندسازی 127 مدرسه در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۱۲۹۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 15 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، نورالدین کوچ‌پیده در جمع خبرنگاران با اشاره به وزش باد شدید و  طوفان در نوشهر، اظهار کرد: طوفان در این شهر خسارت جدی وارد نکرد.
وی افزود:  وزش باد شدید و بارش سیل آسا  و آبگرفتگی معابر و خیابان‌های منتهی به مدارس شهرستان نوشهر موجب تعطیلی مقاطع ابتدایی این شهر شد.
رئیس آموزش و پرورش نوشهر افزود: شدت آبگرفتگی در برخی مسیرها به حدی بود که بلافاصله به تمامی مدیران مدارس اعلام شد  اگر خانواده‌ای نتوانست دانش‌آموز خود را به مدرسه بفرستد در این‌باره سخت‌گیری نکنند و غیبت محسوب نشود.
کوچ‌پیده تصریح کرد: جشنواره نخستین واژه با نام «آب» نیز با حضور خدمات شهری آب و فاضلاب استان مازندران، مدیران آب و فاضلاب شهری و روستایی نوشهر در راستای نقش و اهمیت بسیار بالای آب  در زندگی انسان و تاکید بر بهداشت و صرفه‌جویی آن، در یکی از مدارس این شهرستان برگزار شد.
وی در ادامه با اشاره به احداث سه باب مدرسه در این شهرستان، ابراز کرد: مدرسه 9 کلاسه «شهید سنگاری»، سه کلاسه «ایثار» و هشت کلاسه «فتح امیررود» که در حال احداث هستند از پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی برخوردار هستند و در نظر است تا در آینده‌ای نزدیک این بنا‌ها را افتتاح و به بهره‌برداری رسانده شود.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان نوشهر با بیان اینکه تعداد 17 هزار و 499 دانش‌آموز در سطح مدارس نوشهر مشغول به تحصیل هستند، یادآور شد: در مقطع ابتدایی تعداد 117 کلاس، متوسطه اول 54 کلاس و متوسطه دوم 28 کلاس هوشمند در حال استفاده است.
کوچ‌پیده خاطرنشان کرد:  تعداد 63 مدرسه در حوزه ابتدایی، 34 مدرسه در مقطع متوسطه اول، 30 مدرسه در مقطع متوسطه دوم هوشمندسازی شدند.

خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار