معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: رشد صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان باید در اولویت باشد.
کد خبر: ۱۲۹۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵ 15 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال عالی‌زاده عصر امروز در جلسه مشترک با کارشناسان وزارت آموزش و پرورش در اردبیل اظهار کرد: یکی از حیاتی‌ترین ارکان مدیریت سالم و کار‌آمد وجود یک نظام کامل و دقیق نظارتی است.

وی با بیان اینکه نظارت باید کارآیی و موفقیت سازمان را سبب شود و به رشد، تعامل و پیشرفت مجموعه کمک کند، ادامه داد: نظارت باید با دقت و به موقع انجام گیرد و مبتنی بر هدف و برنامه باشد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود آموزگاران را کلیدی‌ترین و اصلی‌ترین عنصر سازنده انسان‌های خلاق و پیشرو معرفی کرد.

این مسئول افزود: برای توسعه پایدار چاره‌ای جز سرمایه‌گذاری کلان در جهت رشد صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان نداریم پس هر چقدر معلمان را توانمند‌تر کنیم، راندمان کار بالا می‌رود.

عالی‌زاده، حضور بازدید‌کنندگان وزارت را فرصتی مغتنم برای رفع برخی نواقصات احتمالی دانست و از ارائه راهنمایی‌های مفید و ارزنده بازدید‌کنندگان جهت بهسازی آموزشی و غنی‌سازی یادگیری قدردانی کرد.

وی از برگزاری جلسه کمیسیون ایمنی مدارس حاشیه راه‌ها به منظور برنامه‌ریزی و اجرای مراسم روز کودکان و دانش‌آموزان به مناسبت هفته ایمنی و یادمان قربانیان سوانح رانندگی خبر داد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: روز کودکان و دانش‌آموزان با حضور نمایندگان اعضای کمیسیون در 25 آبان ماه در مدرسه آراللوی منطقه هیر برگزار می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار