مدیر عامل خیریه امام حسن عسگری (ع) اصفهان از برگزاری کلاس پیشگیری از اعتیاد برای 3 هزار اولیای دانش‌آموز منطقه حصه اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۵ 11 March 2015

به گزارش تابناک اصفهان حسین امامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان به فعالیت‌های خیریه امام حسن عسگری (ع) اشاره و اظهار کرد: خیریه امام حسن عسگری (ع) یکی از خیریه‌های تخصصی در امر اجتماعی کردن و پیشگیری از اعتیاد است که با همکاری آموزش و پرورش انجام می‌شود.

وی افزود: برای نخستین بار با همکاری آموزش و پرورش منطقه 6 اصفهان، 10 مدرسه در منطقه حصه برای آموزش اولیای دانش‌آموزان انتخاب شد که در همین راستا اولیای 3 هزار دانش‌آموز از این 10 مدرسه مورد آموزش گروهی قرار گرفتند.

مدیر عامل خیریه امام حسن عسگری (ع) اصفهان تصریح کرد: این کلاس‌ها با استفاده از اساتید مجرب بهزیستی برای والدین 10 مدرسه به صورت همزمان برگزار شد و مورد استقبال ویژه والدین قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر آشنایی با انواع مواد مخدر نحوه چگونگی اعتیاد در قشر دانش‌آموز آموزش داده شد، ادامه داد: این کلاس‌های آموزشی با هدف ترویج فرهنگی کردن و اجتماعی کردن پیشگیری از اعتیاد برگزار شده است.

امامی گفت: خیریه امام حسن عسگری (ع) حوزه پیشگیری و درمان است که 40 عضو اصلی دارد که 12 نفر از اعضای آن از بین مسئولان مرتبط با موضوع اعتیاد است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار