کد خبر: ۱۲۹۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 16 November 2015
به گزارش تابناک تبریز، دبیر سومین نمایشگاه و جشنواره فناوری های نو و پیشرفته ربع رشیدی تبریز از انعقاد 55 قرارداد و تفاهم نامه در این دوره از نمایشگاه ما بین افراد شرکت کننده و متقاضیانی که شامل صاحبان صنایع و سرمایه گذاران بودند، خبر داد.

علی جهانگیری در آیین اختتامیه سومین نمایشگاه و جشنواره فناوری های نو و پیشرفته تبریز گفت: برگزاری نمایشگاه های این چنینی نقش بسیار مهمی در تجاری سازی طرح های فناورانه دارد.

وی افزود: برای برگزاری این نمایشگاه، از هیچ گونه اعتبار مصوبی استفاده نشده است و استانداری به صورت خاص از برگزاری آن حمایت کرده است.

وی با اشاره به آغاز به کار فن بازار فناوری های نو و پیشرفته شمالغرب کشور به مرکزیت تبریز عنوان کرد: تمامی تلاش خود را می کنیم تا استان اذربایجان شرقی را به هاب منطقه ای خرید و فروش و عرضه فناوری تبدیل کنیم.

 دبیر سومین نمایشگاه و جشنواره فناوری های نو و پیشرفته ربع رشیدی تبریز با بیان اینکه در حد توان از شرکتهای دانش بنیان حمایت می کنیم ادامه داد: صرف کار علمی و تحقیق و پژوهش در دانشگاه ها کافی نیست بلکه باید با ایجاد بنگاه های اقتصادی، ارزش افزوده بیشتری تولید کرده و طرح های پژوهشی را تجاری سازی کرد.

 جهانگیری از بازدید 10 انجمن تخصصی صنایع استان و سه تور صنعتی خارج از استانی از این دوره از نمایشگاه خبر داد و افزود: تلاش می کنیم که این نمایشگاه را به برندی جهانی تبدیل کنیم تا اشخاصی که از کشورهای همسایه می خواهند فناوری ها و طرح هایی را ارائه دهند و یا اقدام به خرید فناوری کنند در این نمایشگاه شرکت کنند.

به گفته وی بیش از 10 هزار نفر از سومین نمایشگاه فناوری های نو و پیشرفته تبریز بازدید کردند.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود از انعقاد بیش از 55 قرارداد و تفاهم نامه به ارزش بیش از 37 میلیون تومان خبر داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار