سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم:
سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: برتری در دیدار خانگی با ذوب‌آهن اصفهان جایگاه صبای قم را در جدول رده‌بندی لیگ برتر ارتقاء می‌دهد.
کد خبر: ۱۲۹۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹ 16 November 2015
به گزارش تابناک قم، محمدرضا کشوری‌فرد اظهار کرد: در بازی دوستانه‌ای که با تیم نفت تهران داشتیم آمادگی تیم به خوبی به چشم آمد، همه نفرات صبای قم در اوج آمادگی هستند و با روحیه بالا خود را آماده بازی‌های آتی لیگ برتر به ویژه دیدار با ذوب‌آهن اصفهان کرده‌اند.

وی ادامه داد: همه بازی‌هایی که تا پایان لیگ پیش‌رو داریم برای ما حساس و سرنوشت‌ساز است، اما باید برای هر مسابقه نقشه و آمادگی خاص آن بازی را داشته باشیم، این آمادگی را در تمرینات صبا به خوبی مشاهده کردم.

کشوری‌فرد تصریح کرد: تیم ما از هفته پنجم به بعد نتایج خوبی در مقابل حریفان کسب کرده و هفته به هفته در مسیر رشد و پیشرفت بوده است، قطعاً در بازی با ذوب‌آهن نیز تیم ما بازی خوب و تاکتیکی همراه با کسب سه امتیاز را ارائه خواهد کرد.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در ادامه با تاکید بر اینکه هواداران و مردم فوتبال‌دوست قم به خوبی اهمیت این جایگاه را می‌دانند، اضافه کرد: امیدواریم در روز جمعه نسبت به بازی‌های گذشته شاهد حضور بیشتر آنها باشیم و ورزشگاه را پر کنند تا ذوب‌آهن را ببریم.

وی خاطرنشان کرد: سعی کرده‌ایم تسهیلات خوبی برای تماشاگران و علاقمندان به فوتبال در نظر بگیریم تا آنها با آرامش خاطر در بازی‌های خانگی صبا حضور یابند؛ امیدواریم در دیدار روز جمعه با ذوب‌آهن شاهد حضور همه‌جانبه آنها در ورزشگاه باشیم.

کشوری‌فرد با بیان اینکه با شرکت اتوبوسرانی از ابتدای فصل برای سرویس‌دهی به هواداران هماهنگی لازم صورت گرفته است، افزود: تماشاگران به تیم روحیه می‌دهند و انگیزه بازیکنان را برای موفقیت تیم بیشتر می‌کنند و در دیدار با ذوب‌آهن نیز به این تلاش و روحیه نیاز داریم.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم ادامه داد: جایگاه ذوب‌آهن و صبای قم در جدول با اختلاف یک امتیاز سوم و چهارم است، ضمن اینکه برتری در این دیدار با توجه به وضعیت امتیاز سایر تیم‌های تعقیب کننده موجب تقویت موقعیت دو تیم می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این دیدار خانگی صددرصد به دنبال کسب پیروزی هستیم، تیم از هر نظر برای دیدار خانگی هفته دوازدهم لیگ برتر با ذوب‌آهن آماده است و یقیناً با بازی خوبی که صبا انجام می‌دهد و حمایت کاملی که تماشاگران و مردم خوب فوتبال‌دوست قم دارند از این بازی با سربلندی خارج می‌شویم.

تیم فوتبال صبای قم در دیداری از هفته دوازدهم نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس از ساعت 15:15 دقیقه عصر روز جمعه بیست و نهم آبان‌ماه در ورزشگاه یادگار امام قم میزبان تیم ذوب‌آهن اصفهان است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار