کد خبر: ۱۳۰۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳ 16 November 2015

شهردار کرج بر ضرورت توسعه طرح‌های عمرانی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام در کرج تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی ترکاشوند بعد از ظهر امروز درحاشیه نشست با استاندار البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با بیان اینکه روند توسعه طرح‌های عمرانی در کلانشهر کرج شتاب بیشتری را به خود می‌گیرد، ‌گفت: شهرداران در مناطق مختلف باید تمام تلاش خود را برای توسعه خدمات‌رسانی به مردم به کارگیرند.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین اقداماتی که باید در این کلانشهر انجام داد تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه‌های نیمه تمام است.

شهردار کرج با اعلام اینکه نیازهای مناطق در بخش‌های مختلف باید بررسی شود افزود: در این راستا و براساس نیازها باید طرح‌های عمرانی و خدماتی را اجرایی کنیم.

ترکاشوند گفت: با توجه به نرخ روز افزون جمعیت در کرج لذا هم اکنون میزان خدمات عمرانی و خدماتی نمی‌تواند پاسخگوی نیاز مردم باشد لذا باید خدمات در بخش‌های مختلف براساس جمعیت و متناسب با آن باشد.

وی یکی دیگر از نیازهای این کلانشهر را رفع معضل ترافیک عنوان کرد و ادامه داد: ترافیک در کلانشهر کرج به عنوان یک دغدغه و معضل برای مردم و مسئولان تبدیل شده است که رفع این مهم باید در دستور ویژه مسئولان قرار گیرد.

شهردار کرج با بیان اینکه هم اکنون احداث تقاطعات غیرهم سطح توانسته بخشی از مشکلات ترافیک را در کرج مرتفع کند گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای احداث و ایجاد تقاطعات غیرهم سطح نیز در این کلانشهر انجام شده است.

ترکاشوند افزود: یکی از تقاطعات غیرهم سطحی که در آینده نزدیک با حضور مسئولان کشوری به بهره‌برداری می‌رسد پل شهدای پلیس است.

به گفته براساس تمهیدات اندیشیده شده این طرح ماه آینده به پایان و با حضور یکی از مسئولان کشوری به بهره‌برداری می‌رسد.

براساس این گزارش، این پل باهدف کاهش بار ترافیکی ایجاد شده است.

پس از راه‌اندازی تقاطع شهدای پلیس، پل شهید سلطانی و تقاطع شهید کیانپور واقع در بلوار میان‌جاده به بهره‌برداری خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار