مدیر کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد برگزاری سی‌ و هشتمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم از برگزاری این مسابقات در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸ 17 November 2015

"رحیم عبدالجباری" در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر افزود: این مسابقات روز 28 آبان ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز و با حضور مسئولان استانی به مدت سه روز در تبریز برگزار می شود.

وی ادامه داد: 307 متسابق بالای 18 سال که از مرحله شهرستانی به مرحله استانی راه یافته اند، در شش رشته از جمله مدیحه سرایی، ابتهال، اذان و ... با یکدیگر رقابت خواهند کرد و نفرات برتر مسابقات استانی به مسابقات کشوری که در پایان امسال برگزار می شود، راه می یابند.

وی خاطرنشان کرد: برادران در سالن 29 بهمن و خواهران نیز در تالار قرآن اداره کل اوقاف با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

عبدالجباری در خصوص مراسم اختتامیه این مسابقات، اظهار کرد: طبق برنامه ریزی این مسابقات روز شنبه ساعت 10 صبح در سالن 29 بهمن تبریز و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، استاندار و سایر مسئولان استانی و کشوریو با اهدای جوایز و تندیس مسابقات به نفرات برتر، به کار خود پایان می‌دهد.

وی تأکید کرد:در این دوره از مسابقات صدا و سیما و شهرداری همکاری بسایر خوبی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان دارند.

مدیر کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی ستاد برگزاری سی‌ و هشتمین دوره مسابقات استانی از عموم شهروندان در خواست کرد که در این دوره از مسابقات حضور یافته و از فضای معنوی این مسابقات بهره گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :