جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان خبر داد
تابناک: جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از تحویل داوطلبانه بیش از 5 هزار دستگاه ماهواره به نیروهای بسیج در اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵ 12 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سردار مجتبی فدا امشب در نشستی با اصحاب رسانه پیرامون تشریح جزئیات اجرای طرح «جمع‌آوری تجهیزات ماهواره‌ای» در اصفهان اظهار کرد: سازمان بسیج مستضعفین کشور در طرحی مشترک همزمان در سراسر کشور «طرح جمع‌آوری تجهیزات و دستگاه‌های ماهواره‌ای» را آغاز کرد.

وی بیان کرد: در این طرح انواع روش‌های اقناعی و توجیهی از طریق آگاه‌سازی و روشنگری خانواده‌ها جایگزین روش‌های غلط اجباری، فشاری و تهدیدی شده است.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: تبیین این نوع نگاه و باور در میان اقشار جامعه مبنی بر اینکه مضرات شبکه‌های ماهواره‌ای در خانواده‌ها از مواد مخدر کمتر نیست که بیشتر است، امروز یک ضرورت است.

وی افزود: زمان اجرای طرح جمع‌آوری تجهیزات و دستگاه‌های ماهواره‌ای در استان‌های مختلف کشور متفاوت است اما در استان اصفهان از اوایل دی‌ماه سال جاری به طور رسمی و جدی توسط نیروهای بسیج آغاز شد.

فدا بیان کرد: اجرای روش‌های اقناعی و آگاه‌سازی چهره‌ به چهره توسط بسیجیان و معتمدین در محلات، دادن نامه و دعوت خانواده‌ها به منظور حضور در نشست‌ها و کارگاه‌های روشنگری و آگاه‌سازی، تنها بخشی از اقدامات انجام شده برای تحویل داوطلبانه دستگاه‌های ماهواره‌ای توسط خانواده‌ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه بانوان و مادران در خانواده بیشترین و موثرترین نقش را در ممانعت از حضور ماهواره در خانواده دارند، گفت: در این راستا سلسله کارگاه‌های آموزشی و آشناسازی مادران با مضرات و آسیب‌های ماهواره‌ای در تالار فرشچیان به همت ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) برگزار می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان اذعان کرد: از اوایل دی‌ماه تاکنون بالغ بر 5هزار دستگاه ماهواره‌ای به همراه تجهیزات آن توسط خانواده‌های اصفهانی داوطلبانه تحویل نیروهای بسیج داده شده است.

وی بیان کرد: همه دستگاه‌های ماهواره‌ای تحویل داده شده به منظور بازدید اقشار مختلف جامعه اعم از نخبگان، اساتید و دانشجویان و فرهنگیان در نمایشگاهی در ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) جمع‌آوری شده است.

فدا با بیان اینکه در این میان بسیاری از نصاب‌های ماهواره‌ای داوطلبانه با نیروهای بسیج همکاری کردند، گفت: تاثیرات مخرب و جبران‌ناپذیر شبکه‌های ماهواره‌ای، تزلزل بنیان‌ خانواده‌ها، ترویج فساد اخلاقی در بین نسل نوجوان و جوان و از بین رفتن ارزش‌های اخلاقی در میان خانواده‌ها از مهم‌ترین دلایل اعلام شده از سوی خانواده‌ها برای تحویل داوطلبانه دستگاه‌های ماهواره‌ بوده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار