کد خبر: ۱۳۰۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱ 17 November 2015


اداره کل هواشناسی استان البرز با توجه به‌پیش بینی بارش برای فردا، چهارشنبه احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و سيلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و همچنين اختلال در تردد جاده‌های كوهستانی را پیش‌بینی کرد.

منصور رحمانیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام وضعیت جوی استان، اظهار کرد: طبق تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تا امروز، سه‌شنبه نسبتاً پایدار و پیامد این وضعیت افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت است.

رحمانیان در ادامه گفت: با توجه به پيش‌بينی بارش كه در برخی ساعات همراه با تقويت ابرهای همرفتی است، از اواخر امروز سه‌شنبه و در روز چهارشنبه در برخی مناطق استان احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و سيلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها و همچنين اختلال در تردد جاده‌هاي كوهستانی به سبب لغزندگی ناشی از بارش باران و كاهش ديد افقي به علت مه پيش‌بينی می‌شود.

وی با اعلام اینکه سامانه بارشی از شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود و از امروز استان البرز را تحت تأثیر قرار می‌دهد، گفت: پیامد ورود این سامانه بارشی در استان البرز افزایش ابر در برخی ساعات بارش باران به همراه رعدوبرق و گاهی وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.

اعلام وضعیت جوی جاده چالوس و دیزین

رحمانیان برای ارتفاعات استان بارش برف را پیش‌بینی کرد و گفت: بارش باران فردا، چهارشنبه از شدن بیشتری برخوردار خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان البرز وضعیت جوی شهرستان کرج را نیمه‌ابری تا ابری گاهی همراه با وزش باد نسبتاً شدید در برخی ساعات همراه با بارش باران و رعدوبرق اعلام کرد.

وی وضعیت جوی جاده چالوس را در برخی ساعات همراه با بارش باران و برف و گاهی وزش باد اعلام کرد و گفت: ماکزیمم سرعت باد در جاده چالوس ۳۲ کیلومتر بر ساعت است.

رحمانیان کیفیت هوای شهرستان هشتگرد را برای گروه های حساس ناسالم اعلام کرد و گفت: وضعیت جوی شهرستان های طالقان و هشتگرد نیمه‌ابری تا ابری همراه با بارش باران و برف خواهد بود و همچنین وضعیت جوی منطقه دیزین نیمه ابری تا ابری همراه با بارس باران و برف و در پاره ای مناطق مه آلود پیش بینی می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار