مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل از راهیابی آثار عکاس حوزه هنری استان اردبیل به گالری آگوستاساوج دانشگاه ماساچوست خبر داد.
کد خبر: ۱۳۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴ 17 November 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اردبیل، رحمان مجرد اظهار کرد: 3 قطعه عکس از آثار رضا عیسی‌پور هنرمند حوزه هنری استان اردبیل برای حضور در نمایشگاه عکس در گالری آگوستاساوج مرکز فاین آرت دانشگاه ماساچوست انتخاب شد.

وی افزود: آثار راه یافته به این نمایشگاه پس از بررسی رزومه و فعالیت هنرمندان مشخص شده است که شامل 32 هنرمند از سراسر جهان از تاریخ یک فوریه تا 11 مارس 2016 به مدت 41 روز در گالری آگوستاساوج مرکز فاین آرت دانشگاه ماساچوست به صورت چاپی ارائه خواهد شد و پس از پایان به صورت اسلاید مورد پژوهش فنی و هنری دانشجویان و هنرمندان قرار می‌گیرند.

مسئول هنرهای تجسمی حوزه هنری استان اردبیل گفت: دریافت دیپلم افتخار از جشنواره بین المللی عکس پلودیف بلغارستان، دریافت دیپلم افتخار روز جهانی عکاسی از جشنواره بین المللی فوتو کونتست 2015 هندوستان، راهیابی به نمایشگاه آرتیکای اسلووانی، راهیابی به جشنواره بین المللی عکس اسکای لایف 2015 ترکیه، راهیابی به جشنواره عکس خبری سال و برترین عکس‌های خبری دوربین نت و... از جمله افتخارات پیشین رضا عیسی پور در این زمینه است.

مجرد بیان کرد: کسب 4 جایزه بین المللی، 17 جایزه ملی و 13 عنوان راه یافته به جشنواره ها، مسابقات و بینال ها، عصاره ی فعالیت های بخش هنرهای تجسمی در 6 ماهه نخست 1394 است و آثار و برکات این جوایز، بیانگر اهتمام همگی همکاران در حوزه هنری استان اردبیل است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار