معاون استاندار
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: مهران امن ترین، نزدیک ترین و بهترین مرز کشور برای تردد زائران اربعین حسینی است.
کد خبر: ۱۳۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۲ 17 November 2015
به گزارش تابناک ایلام ، حسین کلانتری در نشست کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین زنان استان ایلام با بانوان خیر، اظهار کرد: باید با مشارکت همه اقشار میزبانی خوب برای زوار سید و سرور شهیدان کربلا در این ایام باشیم.
وی با بیان اینکه آیین اربعین حسینی با حضور میلیون مردم برگزار می شود، افزود: تمامی فعالیت ها و اقدامات باید با هدف پذیرایی شایسته از زوار اربعین حسینی آن هم توسط خود مردم انجام شود.
جانشین رئیس ستاد اربعین استان ایلام تاکید کرد: مسئولان کشوری و استانی در بحث اربعین نسبت به ایجاد و تکمیل زیرساخت های ارتباطی شهر و مرز مهران اقدام می کنند اما وظیفه اصلی در زمینه هماهنگی و برنامه ریزی برای پذیرایی از زوار بر عهده مردم است.
کلانتری با تاکید بر اینکه همگان ایلام را با اربعین و امام حسین( ع) می شناسد، یادآور شد: مردم این استان در طول تاریخ همواره مدافع اسلام بوده و در هشت سال جنگ تحمیلی نیز در خط مقدم بودند اما تا این حد در کشور و جهان شناخته شده، نبودند.
وی گفت: خدمت به زوار کار ارزشمندی است اما باید به منظور حفظ آبروی استان، همه امور ساماندهی شده و فعالیت ها براساس برنامه ریزی انجام شود.
مشاور استاندار و مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری ایلام نیز در این نشست گفت: در شرایطی که گروه های تکفیری و داعش با جنایت های گسترده می خواهند چهره بدی از اسلام نشان دهند، تجمع 20 میلیونی زوار اربعین حسینی، چهره واقعی اسلام را به جهانیان نشان می دهد.
کلثوم خلیلوند افزود: این مسیری که میلیون ها انسان با پای دل می روند فرصت بسیار مناسبی برای تجلی شعار حسینی و بر قرار کردن تمدن عظیم اسلامی است که بنابر فرمایش رهبر معظم انقلاب، اربعین شروع جاذبه حسینی است که در قالب برگزاری تجمع میلیونی و پیاده روی زائران تجسم پیدا کرده است.
مشاور امور بانوان استاندار ایلام اظهار کرد: غرفه مشارکت های مردمی حوزه زنان در ایام اربعین حسینی در میدان قرآن شهر ایلام برای خدمت رسانی به (بانوان) زوار دایر می شود.
خلیلوند خواستار ساماندهی در خصوص نذورات خیران شد و تاکید کرد: خیران کمک های نقدی و غیرنقدی خود را فقط به ستاد عتبات عالیات استان تحویل دهند تا براساس برنامه ریزی های انجام شده از این کمک ها برای پذیرایی از زوار اربعین استفاده شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار