طی آیینی "حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی"، به عنوانرئیس جدید دفتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی معرفی شد.
کد خبر: ۱۳۱۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹ 18 November 2015

به گزارش تابناک تبریز، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استاندر این مراسمگفت: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری برای داشتن کشوری مستقل و آزاد، داشتن دانشگاهی سالم و بسترساز آینده کشور ضروری است.

سیدجواد انگجی،افزود: توجه به شتاب علمی و توجه به مباحث فرهنگی در کشور از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است و دانشگاه‌ها نیز باید برای رفع دغدغه‌های ایشان اقدام به برنامه‌ریزی نموده و با وفاق و همدلی به فعالیت بپردازند.

وی، نقش دفاتر نهادنمایندگی در آماده کردن بستر برای ورود دانشجویان به اجتماع را مهم و اساسی ارزیابی کرد.

انگجی با بیان اینکه انجام کارهای فرهنگی از توان یک مجموعه خارج است اظهار کرد: باید در این زمینه همه در دانشگاه تلاش کنند تا دانشجویان از لحاظ فرهنگی تغذیه شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: «دکتر میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی» نیز در راستای بیانات مقام معظم رهبری برای شتاب علمی در کشور به گسترش تحصیلات تکمیلی، تأسیس پارک‌های علم و فناوری و فعالیت درحوزه دانش بنیان توجه و تأکید دارد.

وی در ادامه با اعلام اینکه 61 مرکز، آموزشکده، واحد و مدرسه زیر نظر این دانشگاه در سطح استان آذربایجان‌شرقی فعالیت می‌کنند افزود: در حال حاضر نزدیک 100 هزار نفر در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

انگجی همچنین به بیمارستان 128 تختخوابی این دانشگاه نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم با تجهیز امکانات این بیمارستان از اوایل سال آینده بتوانیم خدمات ارائه دهیم.

براساس این گزارش در پایان این مراسم حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی به عنوان سرپرست دفتر نهادنمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ازاد اسلامی آذربایجان‌شرقی معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام فرج‌زاده تقدیر به عمل آمد.

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار