فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه خبر داد
تابناک: فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه اصفهان از شناسایی و دستگیری اعضاء یک باند حرفه‌ای از سارقان اماکن خصوصی و قطعات خودرو در شاهین‌شهر و کشف 51 فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۴ 12 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، رجبعلی مختاری با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی، اموال داخل خودرو و قطعات خودرو در سطح شهرستان شاهین‌شهر، موضوع شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا، مأموران با اقدامات پلیسی و تحقیقات گسترده خود موفق شدند سارقی حرفه‌ای فعال در امر سرقت اماکن خصوصی و اموال داخل خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در تحقیقات صورت گرفته وی به همکاری دو تن از دوستانش در سرقت و فروش اموال به دو مالخر اعتراف کرد و آن‌ها نیز در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

مختاری بابیان اینکه سارقان به 21 فقره سرقت منازل در حال ساخت و اماکن خصوصی، 19 فقره سرقت اموال داخل خودرو، هفت فقره سرقت قطعات خودرو و چهار فقره سرقت سایر عناوین اعتراف کردند، اظهار کرد: تعداد زیادی اموال مسروقه در بازرسی از مخفیگاه سارقان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر گفت: در این زمینه پنج نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :