کد خبر: ۱۳۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰ 18 November 2015

رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی گفت: کیفیت بخشی محصولات ایرانی وظیفه همگان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید محمدمهدی هادوی ظهر امروز در همایش تجلیل از برترین‌های کیفیت کشور که در موسسه تحقیقات، اصلاح و تهیه نهال و بذر کشور مستقر در کرج برگزار شد،‌ اظهار داشت: یکی از مهمترین مولفه‌هایی که در تولید محصولات ایرانی باید همیشه مورد توجه قرار گیرد تا بتواند در جلب مشتری تأثیرگذار باشد کیفیت بخشیدن به محصولات است.

وی ادامه داد: کیفیت بخشی به محصولات می‌تواند بستری برای توسعه اقتصادی و رشد اقتصادی پایدار باشد.

رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان در بخش‌های مختلف باید کیفیت بخشیدن به محصولات را مهمترین عامل در موفقیت خود بدانند و بر ارتقای کیفیت محصولات خود تأکید فراوان داشته باشند.

هادوی بیان داشت: تحریم‌ها سبب شد که برخی از تولیدات در کشور با مشکلاتی مواجه شود اما امروز در شرایط پساتحریم لازم است تا تولیدکنندگان نسبت به کیفیت دادن به محصولات خود مسئولیت پذیری بیشتری را داشته باشند.

وی با اعلام اینکه سازمان استاندارد به عنوان ارائه دادن دانش فنی می‌تواند در کیفی سازی محصولات نقش اساسی را داشته باشد، افزود: با تلاش و همت بیشتر می‌توانیم محصولات داخلی را به گونه‌ای تولید کنیم که علاوه بر کیفیت بالا در جلب رضایت مشتری و پایداری اقتصاد نیز تأثیرات بسیار زیادی را داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار