معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به روستاها دارد و در راه آبادانی آنها تلاش می‌کند.
کد خبر: ۱۳۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۴ 19 November 2015

به گزارش تابناک یزد،محمدعلی طالبی در مراسم تکریم و معارفه بخشدار مرکزی ابرکوه با صحه گذاشتن بر سخنان امام جمعه و فرماندار شهرستان در مورد همراهی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با یکدیگر اظهار داشت: تصویر بیرونی ابرکوه همانگونه است که بیان شد و همکاری و همیاری ادارات و سازمان‌های این شهرستان مشهود است.

وی افزود: در استان یزد کمترین مشکل از این لحاظ را در شهرستان ابرکوه داریم و اگرچه وضعیت خوبی در این زمینه در تمام شهرستان‌ها وجود دارد اما روحیه حاکم در این شهرستان و ارتباط ادارات و نهادهای مردمی در ابرکوه مثال زدنی است.

طالبی گفت: در کنار این مزیت، مشارکت و حضور مردم در صحنه‌ها را در مسئله شوراهای اسلامی و همدلی آنها با مسئولان شاهد هستیم.

این مسئول اضافه کرد: نگاهی به وظایف بخشداری مشخص می‌کند که این جایگاه محل تعامل همه دستگاه‌ها برای خدمت به روستاهاست که مورد توجه همگان قرار دارد.

وی ادامه داد: توجه به روستاها از جمله راهبردها و رویکردهای دولت است و در دولت تدبیر و امید به آن به خوبی پرداخته شده و با برنامه‌ریزی‌های منسجمی در حوزه روستاها دنبال می‌شود.

طالبی افزود: اگرچه به دلایل اقتصادی امسال بدترین شرایط را از لحاظ اعتبارات دولتی داریم اما روند توسعه در کشور متوقف نشده و مجموعه دولت با امید به آینده، ایثارگرانه کار می‌کنند.

این مسئول در مورد بخشدار سابق بخش مرکزی که اکنون جای خود را به دیگری می‌دهد نیز اظهار داشت: وی فردی خوشنام، پیگیر و وقت گذار است و یاد کردن و تشکر کردن ایشان از همسر و خانواده خود برای همراهی ایشان در طول زمان خدمت برای من جالب و تحسین برانگیز بود چون خودم نیز تجربه و حضور در بخشداری و مشکلاتی که خانواده در این مسیر متحمل می‌شوند را داشته‌ام.

وی خطاب به بخشدار جدید بیان کرد: شما به مسئولیت خود واقف هستید و می‌دانید که کار بزرگی را پذیرفته‌اید به ویژه که پای خود را جای پای بخشداری پرتلاش می‌گذارید.

طالبی در مورد نحوه انتخاب بخشدار جدید بخش مرکزی اظهار داشت: افراد دیگری نیز کاندیدای این پست بودند و تا مراحل نهایی پیش رفتند اما به دلایلی چون قادر نبودند به سکونت نبودند و مشکلات انتقال از دستگاه دیگر را داشتند، استفاده از آنها مقدور نشد.

وی افزود: دولت گذشته نیز با تفسیر به رأی یک قانون برخی از مشکلات را حل کرده بود که با لغو شدن برخی از مصوبه‌ها در این دولت نتوانستیم از برخی از افراد استفاده کنیم و اطمینان داریم که می‌توانیم از تجربیات بخشدار جدید در این پست بهره بگیریم.

طالبی در مورد بحث انتخابات نیز اظهار داشت: برای ما مشارکت مردم روستاها در انتخابات مهم است و فعالیت مسئولان می‌تواند زمینه‌ساز این مسئله باشد.

این مسئول ادامه داد: ایجاد اعتماد عمومی به نظام و دولت باعث افزایش مشارکت می‌شود و امیدواریم شاهد افزایش مشارکت مردمی در انتخابات باشیم.

بخشدار سابق بخش مرکزی ابرکوه نیز در این جلسه از تمام مردم و مسئولانی که در طی دوره حضور در ابرکوه یاری‌رسان وی بوده‌اند، قدردانی کرد و خواستار ادامه این همکاری‌ها با بخشدار جدید شد.

احمد آخوندی همچنین از خانواده به ویژه همسر خود برای همراهی در مسیری که ظرف این چند سال در ابرکوه پیموده است، قدردانی کرد.

بخشدار جدید ابرکوه نیز در سخنانی کوتاه بر ادامه تعامل و همکاری بخشداری مرکزی با مردم و مسئولان تأکید کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار