دهنوی سومین بازی صبای قم را از دست داد:
هافبک کرمانی تیم فوتبال صبای قم، سومین بازی تیمش در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را به دلیل محرومیت از دست داد.
کد خبر: ۱۳۱۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰ 19 November 2015
به گزارش تابناک قم، در شرایطی که استارت دیدارهای هفته دوازدهم از نیم‌فصل نخست مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز پنجشنبه بیست و هشتم آبان‌ماه زده می‌شود اما صبای قم در روز دوم بازی‌های هفته دوازدهم در قم از ذوب آهن اصفهان پذیرایی می‌کند.

شاگردان علی دایی در چهار بازی متوالی اخیر از دیدارهای خانگی موفق به شکست حریفان خود شده‌اند و از این نظر بهترین عملکرد را در خانه داشته‌اند، اما این هفته به تیمی برخورد کرده‌اند که در دو فصل اخیر به یکی از مدعیان قهرمانی تبدیل شده و مدافع عنوان قهرمانی جام حذفی نیز محسوب می‌شود.

ذوب‌آهن اصفهان تیم سوم جدول رده‌بندی با یک امتیاز بیشتر از شاگردان دایی این هفته رقیب صبای قم است و نماینده قم در دیداری از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بدون در اختیار داشتن مهره‌ کلیدی برابر شاگردان یحیی گل‌محمدی صف‌آرایی می‌کند.

تیم فوتبال صبای قم برای مصاف عصر جمعه هفته جاری با ذوب‌آهن اصفهان در هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور در حالی به میدان می‌رود که در غیاب ابوالقاسم دهنوی هفتمین بازی داخل خانه این فصل با تیم سوم جدول انجام می‌دهد.

با توجه به اینکه بازی دو تیم صبای قم و ذوب‌آهن اصفهان از هفته دوازدهم نیم‌فصل نخست مسابقات پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 15:15 دقیقه عصر روز جمعه بیست و نهم آبان‌ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود، شاگردان علی دایی بعد از 18 روز تمرین و انجام یک بازی دوستانه با نفت تهران که به برتری دو بر یک آنها انجامید، اکنون با آمادگی کامل در مقابل رقیب اصفهانی خود قرار بگیرند.

در این تیم قاسم دهنوی بازیکن سابق تیم‌های مس کرمان، ذوب‌آهن اصفهان، تراکتورسازی تبریز، استقلال تهران و پرسپولیس تهران که یکی از ارکان موفقیت صبای قم در بازی‌های سپری شده از نیم‌فصل نخست پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و یکی از هافبک‌های کلیدی این تیم در دیدارهای قبل محسوب می‌شود در کنار سایر بازیکنان حضور ندارد و دلیل غیبت این بازیکن محرومیت به سبب سه اخطاره شدن است.

دهنوی در حالی دیدار حساس صبای قم برابر ذوب‌آهن اصفهان در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر را از دست داد که در هفته هشتم در دیداری خارج از خانه صبای قم با تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ترکیب اصلی بازی کرد، ولی در این بازی با دریافت کارت قرمز از شاهین حاج بابایی، اخراج شد و بازی‌های صبای قم را در دیدار هفته‌های نهم و دهم با سایپا تهران و فولاد خوزستان نیز از دست داده بود.

دهنوی بعد از اینکه در هفته یازدهم برابر تیم تراکتورسازی تبریز به میدان رفت یک بار دیگر از داور کارت زرد گرفت تا با سه اخطاره شدن، از دیدار صبای قم در مقابل ذوب‌آهن اصفهان نیز محروم شود و بدین‌ترتیب سومین بازی صبا در این فصل را از دست بدهد.

ابوالقاسم دهنوی در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عضو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بود و اتفاقا در دیدار برگشت برابر صبای قم دو گل به نفع تیم ذوب آهن اصفهان نیز به ثمر رساند و اکنون که فرصت رویارویی با تیم سابق خود را داشت، به دلیل سه اخطاره بودن محروم است. 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار