طی ۷۲ ساعت گذشته؛
مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم از انجام ۳۶ عملیات آتش‌نشانی طی ۷۲ ساعت گذشته در قم خبر داد.
کد خبر: ۱۳۲۵۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۳ 21 November 2015
به گزارش تابناک قم، عباس جعفری اظهار داشت: ۳۶ عملیات آتش نشانی طی ۷۲ ساعت گذشته در قم انجام شد که در این حوادث یک نفر کشته و ۲ نفر مصدوم شدند. همچنین ۳ نفر از داخل منزلی که دچار حریق شده بود توسط عوامل آتش نشانی خارج شدند.

وی گفت: چهار عملیات نجات طی ۷۲ ساعت گذشته در قم انجام شد که شامل ۲ مورد گیر کردن در آسانسور، یک مورد سقوط داخل چاله آسانسور با یک مصدوم و واژگونی خودرو می‌شود.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم ادامه داد: واژگونی خودروی ۲۰۶ در کیلومتر ۲۰ جاده اراک منجر به حریق خودرو شد که با اعزام نیروهای عملیاتی حریق خودرو اطفا شده و یک مصدوم‌‌ رهاسازی و تحویل عوامل اورژانس شد و یک خانم نیز فوت کرد.

وی بیان کرد: ۲۱ عملیات ایمن سازی طی ۷۲ ساعت گذشته انجام شده که شامل ۶ مورد محبوس شدن داخل منزل، چهار مورد بازگشایی درب خودرو و منزل، پنج مورد کنترل نشت سوخت خودرو، ۲ مورد قطع آژیر، ۲ مورد‌‌ رهاسازی گربه، یک مورد صید زنبور و یک مورد شکستن علمک گاز می‌شود.

جعفری گفت: حریق‌های بوقوع پیوسته شامل ۲ حریق منزل، سه حریق خودرو، سه حریق ضایعات، ۲ حریق مغازه و یک حریق کنتور برق می‌شود.

وی با اشاره به خارج کردن یک پیرمرد از محل دچار حریق، افزود: پیرمردی که منزل وی دچار حریق شد و داخل منزل حبس شده بود با حضور آتش نشانان در خیابان چهارمردان از منزل خارج و حریق منزل اطفا شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم اضافه کرد: در حریق منزلی دیگر در خیابان جوادالائمه ۲ شهروند دیگر که در حریق منزل محبوس شده بودند سالم خارج شده و حریق منزل اطفا شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار