روش لیزری "رئیس" برای اداره کردن جلسات شورای شهر
تابناک: رضا امینی که ریاست شورای چهارم را بر عهده دارد، بعد از اینکه تذکرات مکررش برای جلب توجه اعضای شورا به موضوع جلسات، تاثیری در برخی اعضا نداشت به روش لیزری برای جمع کردن حواس شورایی‌ها متوسل شد!!.
کد خبر: ۱۳۳۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹ 23 November 2015
به گزارش تابناک اصفهان، شیوه های مدیریتی در کشور ما معمولا به تناسب جمع حاضر برای مدیریت تعیین می شود و می توان گفت روش چندان علمی و اصولی برای مدیریت در مجامع مختلف وجود ندارد.

نمونه ای از روش های مدیریتی را می توان در نحوه اداره کردن جلسات علنی شورای شهر از سوی رئیس شورای شهر اصفهان دانست. از آنجائیکه برخی اعضای شورای شهر معمولا در حین ایراد نطق و دستورات شورا کمتر توجهی به متن جلسه داشتند، از همین رو رئیس شورای شهر مجبور شده در هفته های گذشته به روشی کم‌تر تجربه شده و جالب توجه متوسل شود.

رضا امینی که ریاست شورای چهارم را بر عهده دارد، بعد از اینکه تذکرات مکررش برای جلب توجه اعضای شورا به موضوع جلسات، تاثیری در برخی اعضا نداشت به روش لیزری برای جمع کردن حواس شورایی‌ها متوسل شد!!.

این روش مدیریتی بدین صورت است که اگر اعضای شورای شهر در حین ایراد نطق ها و تذکرات مشغول کاری غیر از بحث جلسه باشند، با گرفتن لیزر به سوی آنها از سوی رضا امینی، مجبور می شوند حواس خود را به جلسه جلب کنند ضمن اینکه اعضای خاطی هم برای دیگران شناخته می شوند و شاید از ترس تذکرات هم که شده مجبور شوند، همه حواس و ذهن خود را با مباحث شورا همراه کنند.



حال به نظر می رسد این روش مدیریت جلسه در شورای شهر جواب داده است و چندی است برخی اعضا غیرفعال شورا، کمتر فرصت چک کردن شبکه های اجتماعی و تماس‌های نامرتبط با امور شورا را به دست می آورند و توفیق اجباری برای همراهی با شورا را کسب کرده اند!!.

اما اینکه چه کسی، ایده لیزری اداره کردن جلسات شورای شهر را به امینی پیشنهاد داده است یا اینکه این ایده به صورت اختصاصی و ویژه، ابتکار خود رضا امینی بوده هم موضوع جالبی است که نشان می‌دهد شورای چهارم علاوه بر روش لیزری، با شیوه "به نام یکی و به کام دیگری" هم اداره می شود!.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار