شهردار منطقه 20 از آماده باش مدیریت شهری برای ساماندهی و اسکان کارتن خواب های این منطقه جنوبی همزمان با فصل سرما خبر داد.
کد خبر: ۱۳۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴ 23 November 2015
منصور کتانباف گفت: همزمان با فصل سرما، ساماندهی کارتن خواب ها با حساسیت ویژه تری انجام و افراد آسیب دیده هر شب به مددسرای اجتماعی واقع در خیابان ورامین شهرری منتقل می شوند.

وی با اشاره به موقعیت زیارتی شهرری گفت: با توجه به اینکه تعدد کارتن خواب ها در شهرری کم است ولی گشت های میدانی مددکاران شهر با محوریت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و دیگر اماکن متبرکه به صورت مستمر در حال اجراست.

کتانباف برگشت داوطلبانه کارتن خواب ها به شرایط عادی زندگی را از اولویت های مدیریت شهری برشمرد و ادامه داد: علاوه بر اسکان های شبانه و ارائه خدمات رفاهی و عمومی، حرفه های مهارتی نیز به این افراد آسیب دیده اجتماعی و سقف آسمانی ها ارائه می شود.

وی در پایان یادآور شد: اطعام کارتن خواب ها با مشارکت و همکاری افراد خیر و موسسات خیریه نیز در دو مرحله در شهرری انجام شد که همچنان این روند ادامه خواهد داشت.

منطقه 20 (شهرری) بعنوان جنوبی ترین منطقه شهری شهرداری تهران دارای حدود 378 هزارنفر جمعیت، 176 کیلومتر مربع وسعت ، 7 ناحیه و 22 محله است.

سابقه و قدمت 6 هزار ساله شهرری و وجود اماکن و عناصر با ارزش تاریخی و همچنین وجود حرم حضرت عبدالعظیم(ع) ویژگیهای بسیار بارز و خاص تاریخی ـ مذهبی به این منطقه بخشیده و آن را نسبت به سایر مناطق تهران، مجزا و متفاوت ساخته است.ک
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار