تابناک تهران- معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهر شهرداری تهران با بیان اینکه ما شورای اسلامی شهر را ریشه شهرداری می دانیم گفت: شهرداری تهران بداخلاقی برخی سایت های ناشناس و شبکه های اجتماعی در جهت تضعیف اعضا و عملکرد شورای شهر را محکوم می کند.
کد خبر: ۱۳۴۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶ 24 November 2015
ناصر امانی  با اشاره به روابط منطقی و قانونی بین شهرداری و شورا افزود: اختلاف نظر امری طبیعی است و تضارب آراء باعث رشد و ارتقای کیفیت کارها و انجام صحیح مإموریت ها می شود.

وی با بیان اینکه برخی سایت ها و شبکه های اجتماعی این اختلاف نظر را به شیوه های گوناگون دستمایه اختلاف افکنی کرده و آتش بیار معرکه می شوند گفت: این بداخلاقی علاوه بر شورا متوجه مدیریت شهری و عملکرد آن نیز شده و مسائلی که در حیطه وظایف و اختیارات شهرداری تهران نیست به این مجموعه خدمتگزار نسبت داده می شود.

امانی گفت: تلاش داریم در چارچوب قوانین و خصوصاً تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص هدایت، نظارت و حمایت شورا از شهرداری، تذکرات و مصوبات شورای اسلامی را اجرایی کرده و با تعامل و هماهنگی با کمیسیون های تخصصی شورا، لوایح و طرح های پیشنهادی را با کارشناسی دقیق به سرانجام برسانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار