تیترهای اصفهان در روزهای پایانی زمستان
تابناک: نشستهای پایان سالی هم در این هفته کم نبود و بسیاری از دستگاه ها و شخصیت ها یک روز در این هفته را به گپ و گفت با خبرنگاران اختصاص دادند.
کد خبر: ۱۳۴۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۸ 13 March 2015
به گزارش تابناک اصفهان، واپسین هفته های اسفندماه در اصفهان پر است از خبرهای مربوط به تدارکات دستگاه ها برای نوروز 94 و اعلام برنامه های نهادهای اجرایی در این زمینه.

البته نشست های پایان سالی هم در این هفته کم نبود و بسیاری از دستگاه ها و شخصیت های مسئول استان و شهر اصفهان یک روز در این هفته را به گپ و گفت با خبرنگاران اختصاص دادند.
یکی از اظهارنظرهای حاشیه ای این هفته که واکنش استاندار را هم در پی داشت، حرف های زادهوش، عضو شورای شهر اصفهان در مورد پشت پرده های طرح انتقال آب از سمیرم به رفسنجان بود. وی همچنین باز بودن زاینده رود را چندان خوشحال کننده نمیدانست و به این جریان آب مشکوک بود!

این حرف های زادهوش را استاندار با این جمله که طرح انتقال آب از سمیرم با 12 دلیل منطقی استاندار اصفهان در همان ابتدا ملغی اعلام شده بود، همراه شد.

همچنین استاندار گفته بود هیچ پرده‌ای نیست که پشت آن کاری انجام شود و دلیل اینکه در خصوص برخی از پیگیری‌ها حرفی نمی‌زنم این است که راحت‌تر به نتیجه قابل قبول دست یابیم.
نشست خبری رضا امینی رئیس شورای شهر اصفهان و سخنانی در مورد مترو، لزوم مبارزه با فساد اداری و مالی در شهرداری، عدم توجه شهردار به تذکرات شورا، دیگر خبرهای این هفته اصفهان بود.

یک روز بعد از نشست خبری امینی با خبرنگاران شهردار اصفهان هم پای تریبون آمد و از آخرین اقدامات شهرداری در خصوص مترو، مبارزه با فساد اداری و نیز رابطه خود و شورای شهر برای خبرنگاران توضیحاتی ارائه داد.

جشن یکسالگی حذف مازوت از نیروگاه شهید منتظری اصفهان در راستای کاهش آلاینده ها زیست محیطی، اعلام نتایج انتخابات اتاق بازرگانی اصفهان همزمان با سراسر کشور و انتخاب 15 منتخب برای کرسی های این اتاق، سفر نوه امام خمینی برای برگزاری مراسم سالگرد حاج احمد خمینی اهم خبرهای اصفهان بود.

بسته شدن دریچه های سد زاینده رود اما جریان زاینده رود در ایام نوروز دیگر خبر مهم هفته نصف جهان بود.

همچنین خبر رفتن مدیرکل ارشاد اصفهان و چندتن دیگر از مدیران اصفهانی که زبان استاندار اصفهان بیان شد دیگر خبرهای داغ این هفته را رقم زد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار