پیکر یکی از جان‌باختگان مازندرانی از اهالی بخش دشت‌سر آمل، فردا تشییع می‌شود.
کد خبر: ۱۳۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 24 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، پیکر مرحوم سیدنصرالله جعفری از جان‌باختگان حادثه منا در روز عید قربان سال‌جاری،صبح فردا در این شهرستان تشییع می‌شود.

بخشدار دشت‌سر آمل با تایید این خبر به خبرنگار فارس گفت: مرحوم جعفری یکی از افراد متدین این بخش بوده که همانند بسیاری دیگر از هموطنان ما به‌دلیل مدیریت ضعیف مسئولان حج عربستان، جزو جان‌باختگان و مهاجران «الی‌الله» در روز عید قربان بوده است.

سیدمحمد حسنی اظهار کرد: صبح فردا پیکر این جان‌باخته از مقابل شرکت تعاونی روستای «هندوکلا» به سمت گلزار شهدای همین روستا با حضور مردم و مسئولان تشییع می‌شود.

به گزارش فارس، به‌دلیل وضعیت بد نگهداری از پیکرهای مفقودین حادثه منا و حتی متلاشی شدن برخی از اجساد، تنها بخشی از پیکر این جان‌باخته به همراه لباس احرام او باقی ماند و به کشور انتقال داده شد که با رضایت خانواده آن مرحوم، صبح فردا مراسم تشییع و خاک‌سپاری انجام می‌شود.

همسر این مهاجر الی‌الله، در مراسم حج امسال حضور داشت و تقدیر چنین بود که او پس از سال‌ها انتظار به‌اتفاق همسرش با چشمانی از اشک شوق به سفر معنوی حج برود اما به‌تنهایی و با چشمانی پر از اشک اندوه از سفر برگردد.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار