کد خبر: ۱۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۸ 13 March 2015
به گزارش فارس، مرتضی طلایی در خصوص انتخابات چهارمین دوره شورایاری‌های شهر تهران و آخرین اخبار در این حوزه اظهار داشت: امروز شهردار تهران در ستاد انتخابات شورایاری‌های شهر تهران حضور یافت و از این ستاد بازدید کردند.

وی ادامه داد: با حضور در سطح شهر مشاهده شد حضور مردم در پای صندوق‌های رأی و تعیین سرنوشت محله خود پرشور بوده است و براساس گزارش‌های ابلاغی تا ساعت 14 امروز 600 هزار تعرفه استفاده شده بود و عموماً بعدازظهر حضور مردم در انتخابات بیشتر می‌شود. طلایی گفت: با هماهنگی هیأت نظارت، زمان انتخابات را 20 امروز تمدید شد و این زمان، دیگر تمدید نخواهد شد و شعبات اخذ رأی که تا ساعت 20 مراجعه‌کننده ندارند، بسته و شمارش آرا آغاز می‌شود.

وی درباره مناطقی که بیشتر در رأی‌گیری حضور داشتند گفت: در تمام مناطق 22گانه تهران استقبال خوبی بوده است، ولی در مناطق 2، 5 و 15 استقبال بیشتر از سایر مناطق بوده است. رئیس هیأت اجرایی انتخابات شورایار‌ی‌ها گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شهر تهران نیز بر این انتخابات به صورت غیرمستقیم نظارت داشتند و نمایندگان دولت از جمله فرماندار تهران و معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری تهران نیز در چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها مشارکت کردند.

طلایی درباره آغاز شمارش آرا اظهار داشت: پس از اتمام رأی‌گیری، شمارش آرا آغاز می‌شود که تا قبل از ظهر روز آینده، آمار قطعی شرکت‌کنندگان مشخص می‌شود. طلایی با اشاره به اینکه 13 هزار و 800 نفر در این انتخابات نامزد شده‌اند، گفت: جزئیات نهایی این انتخابات در روز یکشنبه با تمامی آمار و میزان مشارکت‌ها اعلام خواهد شد.

رئیس هیأت اجرایی انتخابات شورایار‌ی‌ها درباره تخلفات در این انتخابات اظهار داشت: تنها یک مورد تخلف در منطقه 19 در محله نعمت‌آباد (صندوق شعبه اخذ مسجد امام صادق علیه‌السلام) به دلیل ازدحام جمعیت و درگیری کاندیداها بوده است. وی ادامه داد: هرگونه تخلفی صورت بگیرد، پس از مستندسازی‌های لازم با آن برخورد خواهد شد، به عنوان مثال؛ در یکی از صندوق‌های اخذ رأی، کاندیدایی در حال پذیرایی از مردم بود که تیم بازرسی بلافاصله اقدامات لازم را در این خصوص انجام داد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار