کد خبر: ۱۳۵۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸ 26 November 2015

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی استاندار البرز گفت: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی برای رونق هرچه بیشتر بخش پژوهش ضروری است .

به گزارش ایرنا،از روابط عمومی استانداری البرز عباداله کامکار روز پنج شنبه در نشست شورای سیاست گذاری هفته پژوهش استان البرز افزود: براین اساس در هفته پژوهش امسال باید تدارک لازم را برای حضور بخش خصوصی در نمایشگاهی که با این هدف برگزار می شود را پیش بینی کرد .

وی ،بر ضرورت اخذ اطلاعات مورد نیاز از سوی کمیته های علمی، اجرایی، تبلیغات و اطلاع رسانی ، فن بازار در مدت زمان کوتاه تاکید کرد و ادامه داد: دبیرخانه هفته پژوهش و فناوری با دریافت اطلاعات مورد نیاز از سوی کمیته ها ، برنامه ریزی و هماهنگی های لازم را برای نحوه ارایه اطلاعات انجام خواهد داد.

کامکار به اهمیت استفاده از بخش خصوصی در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: با اطلاع رسانی بیشتر باید در صدد حضور هر چه پررنگ تر بخش خصوصی در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری باشیم.

در ادامه این نشست دکتر علی سلاجقه به عنوان دبیر کل ستاد هفته پژوهش و فناوری، از روند پیشرفت کارها و چگونگی فعالیت های انجام شده در خصوص مشارکت دانشگاه ها و مراکز علمی و پژوهشی و پارک علم و فناوری، گزارشی ارائه کرد.

وی در این گزارش به نحوه چگونگی ارزیابی طرح ها در قالب سطح آمادگی فناوری اشاره کرد و گفت: تا کنون طرح فناورانه در سامانه اینترنتی فن بازار و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران ثبت شده که اکنون در حال بررسی است.

رئیس دانشگاه پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران همچنین در خصوص نحوه مشارکت در این نمایشگاه گفت: جای خرسندی دارد که تمامی دستگاه های مرتبط با این امر تعامل و مشارکت ویژه ای داشته اند.

در این نشست در خصوص هماهنگی در جانمایی های غرفه سالن های نمایشگاه بحث شد و مقرر شد ابتدا اطلاعات و فهرست متقاضیان غرفه ها بررسی و سپس جهت چیدمان نهایی و تعیین نقشه غرفه ها هماهنگی های لازم صورت پذیرد.

همچنین در نشست مذکور مقرر شد با توجه به اطلاعات موجود، نقشه نهایی غرفه ها و جانمایی آنها توسط مجری نمایشگاه با هماهنگی دبیرخانه هفته پژوهش و فناوری انجام گیرد تا در اولین فرصت در اختیار متقاضیان قرار داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار