مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از تحقق ۱۰۰ درصدی تعهدات آموزش فنی و حرفه ای در استان طی ۸ ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ 28 November 2015
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از تحقق ۱۰۰ درصدی تعهدات آموزش فنی و حرفه ای در استان طی ۸ ماهه نخست امسال خبر داد.

داوود ناصری امید در گفتگو با خبرنگار مهر، از تحقق ۱۰۰ درصدی تعهدات آموزش فنی و حرفه ای در استان کرمانشاه طی هشت ماهه نخست امسال خبر داد.

وی گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه از سوی سازمان مرکزی متعهد شده که تا پایان سال جاری پنج میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در بخش دولتی و سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفر ساعت در بخش خصوصی آموزش های فنی ارائه دهد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه با اشاره معضل بیکاری در استان و افزایش فارغ التحصیلان فاقد مهارت، افزود: در این راستا اداره کل آموزش فنی و حرفه ای اقدام به انعقاد تفاهم نامه آموزشی با برخی از دانشگاه ها و مراکز  آموزش عالی استان کرده است.

ناصری امید به انعقاد تفاهم نامه این اداره کل با انجمن صنف کارگری برق کاران ساختمان در استان اشاره کرد و افزود: هدف از منعقد کردن آن توسعه آموزش های مشارکتی با همکاری مطلوب بخش های خصوصی و دولتی است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم نامه مذکور انجمن صنف کارگری برق کاران ساختمان استان کرمانشاه مؤظف به انجام نیازسنجی آموزشی و فهرست دوره های آموزشی است.

وی با بیان اینکه معرفی کارآموزان به مرکز تربیت مربی (هایتک کرمانشاه) از دیگر مفاد تفاهم نامه مذکور است، گفت: این انجمن همچنین متعهد به تدوین استانداردهای آموزشی مورد نیاز حرفه ها و مشاغل مورد نیاز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار