هرکه دارد هوس کرببلا بسم ا... ؛
کاروان پیاده زائران اربعین حسینی مشتکل از کارکنان شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از شهرستان سرخس عازم کربلای معلی شدند.
کد خبر: ۱۳۶۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲ 28 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد،  هماهنگ کننده این کاروان زیارتی در این خصوص گفت: با نزدیک شدن به اربعین حسینی و برای ششمین سال متوالی، کاروان زائران حسینی متشکل از کارکنان پالایشگاه خانگیران و جمعی از مردم شهرستان سرخس برای زیارت سالار شهیدان کوله بار سفر بسته اند و عازم مرز شلمچه شدند.
سید محمد علی موسوی نیک با بیان اینکه اوج دلدادگی عاشقان حسینی در کاروان های پیاده روی اربعین موج می زند تصریح کرد: این کاروان 80 نفره پس از ورود به مرز عراق، حرکت پیاده روی خود را به سمت نجف، کاظمین، سامرا و کربلا آغاز خواهند کرد.
وی زنده نگه داشتن شعائر اسلامی، ترویج و اشاعه فرهنگ عاشورا، تجدید میثاق با شهدای کربلا و سفارشات ائمه اطهار(ع) در خصوص زیارت اربعین حضرت اباعبدا... الحسین (ع) را از اهداف این سفر دانست و بیان داشت: از نشانه ها و صفات مومنان زیارت اربعین است و کاروان مشتاقان حسینی سعی دارد تا در طول سفر ضمن به جا آوردن اعمال زیارت حرمین مقدسه، ارادت خود را به خاندان عصمت و طهارت نشان دهد.
موسوی نیک تاکید کرد: با هماهنگی‌های به عمل آمده، تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره عظیم اربعین حسینی اندیشیده شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار