تابناک: رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان اصفهان از راه اندازي گشت ويژه كارآگاهان زن به منظور برخورد با جيب بري و كيف زني در قسمت بانوان اتوبوس‌ها خبر داد.
کد خبر: ۱۳۶۸۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳ 29 November 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومي فرماندهي انتظامي استان اصفهان، سرهنگ "ستار خسروي" اظهار كرد: در پي وقوع يك مورد كيف قاپي در يكي از خيابان‌هاي شهر اصفهان كه در جريان آن دو سارق موتورسوار كيف خانمي را كشيده و او را به زمين انداخته و باعث شكستن كتف وي شده بودند كارآگاهان موضوع دستگيري متهمان را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: سرانجام پس از يك هفته رد يابي متهمان كارآگاهان توانستند هر دو نفر را در عملياتي ويژه دستگير كنند كه سارقان پس از مواجهه با مدارك و مستندات علمي پليس به 15 فقره كيف قاپي اعتراف كردند.

رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان اصفهان در ادامه از راه اندازي گشت ويژه كارآگاهان زن اين پليس در اماكن شلوغ و اتوبوس‌ها خبر داد و گفت: اين كارگاهان با حضور در قسمت بانوان اتوبوس‌ها و اماكني كه حضور محسوس خانم‌ها وجود دارد به شكار كيف زن‌ها و جيب‌برها خواهند پرداخت.

خسروي خاطر نشان كرد: در اين طرح كه هم اكنون با هماهنگي و تعامل دستگاه قضايي استان در حال اجرا است، كيف زن‌ها و جيب‌برهاي زن حين ارتكاب جرم توسط كارآگاهان زن دستگير و تحويل قانون خواهند شد كه اميدواريم با انجام اين گونه طرح‌ها بتوانيم فضاي امن و آرامي را براي شهروندان فراهم كنيم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار