مدیر منطقه چهار شهرداری اردبیل از احداث دو پارک در فضایی به مساحت 24 هزار مترمربع در محدوده شهرداری منطقه چهار اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۳۷۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۳ 30 November 2015

جابر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار کرد: پارک نجف‌زاده واقع در تپه میراشرف و پارک فاطمیون در میدانی به همین نام هر کدام در فضایی به مساحت 12 هزار مترمربع در حال اجراست.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها در حال حاضر 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می‌کنیم تا تابستان سال آینده پارکی زیبا و مناسب در شأن مردم این منطقه تحویل دهیم.

مدیر منطقه چهار شهرداری اردبیل به لزوم ارتقاء شاخص‌های زندگی شهری به عنوان اولویت شهرداری اردبیل اشاره کرد و گفت: ایجاد و توسعه پارک‌ها و فضای سبز در مناطق مختلف شهری تأثیر بسزایی در این رویکرد دارد.

محمدی افزود: با توجه به وضعیت مالی شهرداری، رکود ساخت و ساز و اخذ کم پروانه شهرداری، از هموطنان دعوت می‌کند تا اشخاصی که بدون مجوز در مناطق شهری اقدام به ساخت و ساز کرده‌اند و ضوابط احداث بنا را مورد توجه قرار نداده‌اند و یا در تبدیل واحدهای مسکونی به تجاری، پیلوت به تجاری و پیلوت به مسکونی حق پروانه واقعی را پرداخت نکردند با پرداخت حق و حقوق قانونی شهرداری را در ارائه خدمات بیشتر، کیفی‌تر و مطلوب‌تر کمک کنند.

وی با یادآوری اینکه در توسعه برنامه‌های فرهنگی، شهرداری منطقه چهار نیز با توجه به رویکرد شهردار اردبیل برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی را در اولویت قرار داده است، بیان کرد: در تمام برنامه‌های مذهبی با محوریت امامزاده سید صدرالدین فعالیت‌های خوبی را شاهد هستیم که نمونه آن برپایی نمایشگاه لب‌های عطشان در این منطقه بوده و در کنار آن زیباسازی منطقه چهار در بیش از هفت هزار مترمربع به همراه توسعه برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و ترویج کتابخوانی مورد توجه قرار گرفت.

مدیر منطقه چهار شهرداری اردبیل در مورد امکانات و تجهیزات مدرنی که در پارک‌ها مستقر شده است، اضافه کرد: امکاناتی از قبیل ایجاد مسیر تندرستی، ست‌های ورزشی و بازی، چمن‌کاری و کاشت درختان متنوع برای پارک‌های در حال احداث پیش‌بینی شده است.

وی بر ضرورت ارتقای شاخص‌های زندگی شهری و دغدغه شهرداری در حوزه سلامت تأکید و تبیین کرد: مدیریت منطقه چهار با هدف دستیابی به توسعه همه‌جانبه و پایدار، دو باب کتابخانه در مسیرهای کلخوران و پارک وحدت ایجاد کرده است.

محمدی گفت: ایجاد یک کتابخانه و درمانگاه در حسینیه میرزاده خانم در دستور کار است که رایزنی‌های اولیه آن با همکاری خیرین انجام شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار