نیمه نخست دی‌ماه:
دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات، رسانه‌های دیجیتال و بازی‌های رایانه‌ای استان نیمه‌ نخست دی‌ماه امسال در مشهد برگزار می‌‌شود.
کد خبر: ۱۳۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵ 30 November 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به‌ نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌ رضوی، استان خراسان‌رضوی در حوزه رسانه‌های دیجیتال می‌درخشد و هر سال شاهد فعالیت‌هایی تازه‌ای در این حوزه هستیم.

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال با هدف جریان‌سازی و ایجاد بستر مناسب برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ بومی، ملی و اسلامی‌ در حوزه رسانه‌های دیجیتال، بسترسازی در راستای رشد و شکوفایی استعدادهای فراوان موجود در استان و کشف استعدادهای جدید تولیدکنندگان و اصحاب رسانه‌های دیجیتال ‌در حوزه رسانه‌های دیجیتال برگزار می‌شود.

علاوه بر مراکز و موسسات دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان‌ها و نهادهایی که در این حوزه فعالیت دارند، اشخاص حقوقی که تک محصولاتی در این حوزه دارند نیز می‌توانند توانمندی‌های خود را در این نمایشگاه عرضه کنند.

کمیته ثبت‌نام نمایشگاه از تمامی فعالان این حوزه، مرتبط با هر یک از بخش‌های فوق دعوت کرده است تا از تاریخ 10 لغایت 20 آذرماه جاری به پایگاه اطلاع‌رسانی نمایشگاه به نشانی http://mediadigital.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام نمایشگاه اقدام کنند.

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در هشت بخش تارنماهای اینترنتی و رسانه‌های برخط، پایگاه‌های اینترنتی و وبلاگ‌ها، بخش بازی‌های رایانه‌ای و سرگرمی‌های دیجیتال، رسانه‌های همراه و هوشمند، بخش محصولات و نرم‌افزارهای رسانه‌ای، بخش سواد رسانه‌ای و فرهنگ‌سازی در اینترنت، اپراتورها و خدمات ارزش افزوده، فروشگاه‌های اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار