معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان، انتشار خبر "عبور زوار اربعین بدون ویزا" را از مرزهای شلمچه و چزابه تکذیب کرد و اظهار داشت: این مسئله تحت هیچ عنوان و شرایطی صحت ندارد.
کد خبر: ۱۳۷۸۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹ 01 December 2015

فرج الله خبیر در حاشیه بازدید از مرز شلمچه انتشار خبر عبور زوار اربعین بدون ویزا را از مرزهای شلمچه و چزابه تکذیب کرد و اظهار داشت: این مسئله تحت هیچ عنوان و شرایطی صحت ندارد.

وی اضافه کرد: طبق اعلام قبلی وزارت کشور و سایر مسئولان کشوری، عبور از مرزها تنها با داشتن ویزا ممکن است و در غیر اینصورت از خروج زوار جلوگیری خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر بسته بودن مرزها برای ورود به خاک عراق تصریح کرد: در خصوص مسئله مطرح شده فقط امروز مرز مهران به دلیل برخی مسائل بسته شد ولی تردد مرزهای چزابه و شلمچه در استان خوزستان همچنان روان و جاری‌ است.

خبیر ادامه داد: هیچگونه مشکلی برای بستن این مرزها در استان نداریم و صرفا تردد کامیون‌های حمل کالا تا بعد از اربعین ممنوع شده است.

وی بیان کرد: این اقدام نیز به‌منظور سهولت تردد زوار صورت گرفته زیرا با توجه به نزدیک شدن به اربعین، مرزها با ازدحام و ترافیک جمعیتی مواجه خواهند شد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار