از 25 اسفند ماه در5 سالن
تابناک: برنامه اکران نوروزی سینماهای اصفهان اعلام شد.
کد خبر: ۱۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸ 14 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا؛ سینما قدس با دو فیلم "ایران برگر" در سالن ۱و " استراحت مطلق" در سالن ۲ اکران نوروزی خواهد داشت.

گروه سینمایی ایران فیلم نیز با اکران "رخ دیوانه" در سینما ساحل و " روباه" در سینما خانواده چرخه اکران را ادامه خواهد داد.

سینما سپاهان حوزه هنری نیز فیلم "ایران برگر" را برای اکران در طول نوروز برگزیده است.

سینما فرهنگیان اصفهان هم که پس از بازسازی و تجهیزات برای نخستین بار به چرخه اکران نوروزی سینماها در اصفهان پیوسته قرار بود با فیلم "شانس، عشق، تصادف" از ۵ فروردین ماه میزبان مخاطبان باشد که با تغییراتی به اکران"مجرد 40 ساله" خواهد پرداخت.

گروه سینمایی "هنر و تجربه " نیز که مدتی است جریان تازه‌ای را برای مخاطبان جدی سینمای شهر ایجاد کرده است و با چند فیلم تازه "جایی دیگر"، "مردی که اسب شد"، "پریدن از ارتفاع کم"، "روز مبادا"، "صحنه های خارجی"،"دختر... مادر... دختر" به اضافه فیلم های قبلی جدول اکران در اصفهان را ادامه می‌دهد.

نا گفته نماند، فیلم "طعم شیرین خیال" کمال تبریزی با وجود اکران نوروزی در تهران و برخی دیگر از شهرستان‌ها به دلیل نبود و فقر سالن سینما در اصفهان از چرخه اکران نوروزی ما جا ماند و سینماداران اصفهانی نتوانستند آن را در جدول سینمایی این شهر قرار دهند!

گفتنی است؛ برنامه گروه سینمایی "هنر و تجربه" از 23 اسفند ماه و جدول اکران دیگر سینماها از 25 اسفندماه در اصفهان آغاز خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امیر حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
اخه این چیه!!!!!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :