فرماندار اقلید گفت: مسئولان موظفند، بر نحوه عملکرد زیرمجموعه‌های خود در ادارات نظارت داشته باشند و در صورت تخطی از انجام‌ وظیفه و کوتاهی در رسیدگی به خواسته ارباب‌رجوع برخورد قاطعی با آنان صورت گیرد.
کد خبر: ۱۳۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴ 02 December 2015
تابناک فارس به نقل از فارس: صادق کریمی بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی، امام‌جمعه، معاون فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و سایر مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات شهید بهمن شریفی فرمانداری اقلید برگزار شد، با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی از حضور، تبادل‌نظر و ارائه راهکار مسئولان شهرستانی با هدف رفع مسائل و مشکلات و جبران کاستی‌های موجود تقدیر کرد.

وی به حوادث و تحولات جهانی اشاره و بیان کرد: مستکبرانی که با پرورش، تجهیز و حمایت از تروریسم به دنبال ضربه به اسلام و ایران اسلامی بودند، امروز گرفتار مکر خود شده و آتشی که روشن کردند، دامن خودشان را سوزانده است.

کریمی با بیان اینکه پذیرش ایران به‌عنوان ابرقدرت منطقه‌ای و جهانی حقیقتی سخت و گران برای مستکبران بود که ناچار به پذیرش آن شدند و پای میز مذاکره با ما نشستند، بیان داشت: این اقتدار و عزت تنها به حمد الهی، تبعیت از رهبری و انسجام ملی زیر سایه پرچم اسلام و قرآن نصیب ما شده است و باید قدردان آن باشیم.

فرماندار اقلید به دشمنی متجاوزان بین‌المللی با اسلام و ایران اسلامی اشاره کرد و بابیان اینکه تلاش برای تضعیف اسلام و باورهای مذهبی مسلمانان از اهداف اصلی آنان بوده و هست، تصریح کرد: حرکت عظیم مردم از نقاط دور و نزدیک دنیا به سمت کربلا نشان از اصالت اسلام و عمق باورهای دینی مسلمانان دارد که هیچ‌گاه نور این دوستی و محبت خاموش نمی‌شود.

این مسئول به همراهی و همگامی همیشگی و مؤثر ملت ایران در حماسه‌های ملی و مذهبی اشاره و آنان را مردمی وفادار و شایسته بهترین‌ها عنوان کرد و بیان داشت: اکنون اگر ما در کشوری امن و مقتدر مسئولیتی را عهده‌ دار هستیم و در برابر ابرقدرت‌های جهانی اظهار نظر می‌کنیم و محکم ایستاده‌ایم، از برکت خون شهدا و بسیج ملی مردم این سرزمین و پشتیبانی آنان است.

کریمی با بیان اینکه دید دولت به دنبال تغییر پشت‌میزنشینی مسئولان است، بر حضور آنان بین مردم و بررسی مسائل و مشکلات آنان از نزدیک تأکید عنوان کرد: ارتقای اعتماد مردم به‌نظام و دولت باید مهم‌ترین هدف عملکردی مسئولان باشد، چراکه مردم سرمایه اصلی کشورند و تمام تلاش‌ها باید در راستای رفاه، امنیت، آسایش و رضایت آنان صورت گیرد.

فرماندار اقلید بر لزوم تکریم ارباب‌رجوع در ادارات تأکید و بیان کرد: مدیر موفق کسی نیست که پشت میز نشسته و در پاسخ به مسائل مردم به بخشنامه‌های اداری استناد کرده و گرهی از مشکلات آنان باز نکند، بلکه باید با هنر مدیریتی راهکاری برای حل مشکل آنان بیابد.

وی بابیان اینکه موفقیت مسئولان در میزان رضایت مردم است تصریح کرد: مسئولان موظفند، بر نحوه عملکرد زیرمجموعه‌های خود در ادارات نظارت داشته باشند و در صورت تخطی از انجام‌ وظیفه و کوتاهی در رسیدگی به خواسته مردم و ارباب‌رجوع برخورد قاطعی با آنان صورت گیرد.

کریمی به مشکلات بسیاری که دشمنان از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون برای کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران به وجود آوردند، اشاره کرد و افزود: نظام و دولت جمهوری اسلامی ایران باوجود تمام مشکلات همیشه سعی در خدمت به مردم و پیشرفت و اقتدار کشور داشته و دارد و در این راستا با تمام قدرت و توان کوشیده و به موفقیت‌های عظیمی در سطح داخلی و خارجی دست یافته‌است، ازاین‌رو بیان این خدمات برای مردم و دلگرمی بیشتر آنان لازم است، چراکه یکی از میدان‌های جنگ نرم دشمن، دلسرد کردن مردم از نظام و دولت و کم‌رنگ کردن خدمات انجام‌ شده است.

فرماندار اقلید بابیان اینکه نیروهای مسلح، قوای سه‌گانه و تمام مسئولان نظام و دولت بر اساس اعتماد مردم با جدیت و سخت‌کوشی در خدمت به مردم تلاش می‌کنند، گفت: کسی که با زیر سؤال بردن برکات و خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران به وحدت و انسجام ملی لطمه وارد می‌کند، منافق است.

کریمی به مشکلات اقتصادی که در نتیجه مسائل مختلف ازجمله خشکسالی برای مردم به وجود آمده و موجب افزایش معوقات بانکی آنان شده اشاره و بر لزوم همراهی بیشتر بانک‌ها درگذر از این مشکلات تأکید کرد و بابیان اینکه بیکاری ریشه بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است، لزوم حمایت و همدلی ویژه آنان با صنعتگران و تولیدکنندگان را خواستار شد.

فرماندار اقلید در پایان سخنان خود با تقدیر از مسئولان شهرستانی و متصدیان اجرایی ویژه‌برنامه‌های مختلف هفته بسیج، پدافند غیرعامل، مانور سراسری زلزله و ایمنی و... تقدیر و بر لزوم تلاش در راستای حل مشکلات موجود در مسکن مهر این شهرستان تأکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار