شهردار منطقه 9 با اشاره به اقدامات ترافیکی مورد نظر جهت سهولت تردد معلولان از مناسب سازی 186 نقطه از شبکه معابر منطقه برای این قشر از جامعه خبر داد و گفت: طرح مناسب سازی در قالب ایجاد پیوستگی طولی و عرضی معابر ، همسطح سازی و رفع موانع و معارض اجرایی شد.
کد خبر: ۱۳۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴ 05 December 2015
سیدعلیرضا حسینی با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی به معلولان و جانبازان جهت تردد آنان ، اقدامات متنوع ترافیکی در قالب طرح مناسب سازی و ساماندهی معابر در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست شناسایی این نقاط توسط تیم های مختلف کارشناسی صورت گرفت نیز تصریح کرد: این برنامه عملیاتی در 3 محور متمرکز شد و مجموعه اقدامات مناسب سازی در زمان بندی مشخصی اجرایی شد.

شهردار منطقه 9 افزود: با وجود 103 ایستگاه حمل و نقل عمومی در سطح منطقه ، همسطح سازى و مناسب سازى در حريم ٤٣ ايستگاه ضرورى به نظر مي رسيد كه ساماندهى و حريم سازى ايستگاه ها به همراه احداث رمپ جهت تسهيل در عبور و مرور معلولين و سالمندان براى اين ايستگاه ها در دستور كار قرار گرفت.

وی ادامه داد: اقدام بعدى ايجاد پيوستگى طول و عرضى در بيش از ٣٣ كيلومتر از معابر منطقه بود كه اين مهم با همسطح سازى در ١٨٦ نقطه  و رفع موانع و معارض از مقابل ٧٣ كانال و بلوك عابر پياده و همسطح سازى و مناسب سازى در 24 تقاطع انجام شد.

حسینی اذعان داشت: در اين طرح ٢٨٣ دريچه در معابر به شكل صحيح همسطح سازى و ٢٢ تير برق از سطح معبر سواره رو نیز جمع آورى شد .

شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: همواره این شهرداری در راستای بهسازی و مناسب سازی معابر برای تردد معلولان و جانبازان در این بخش از پایتخت طرح های مناسبی را در سالهای گذشته اجرایی کرده و این روند همچنان در اولویت اقدامات مدیریت شهری منطقه قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار