کد خبر: ۱۳۹۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶ 05 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

شنیده های داغ انتخاباتی را از گیل خبر دنبال نمائید .

نوبخت: نخواهم آمد

شنیده ها حاکی از آن است که علی نوبخت که مدتی پیش خبر کاندیداتوری وی در رسانه ها شنیده می شد حضور خود را تکذیب نموده است. نوبخت اظهار داشته است: علی رغم محبتی که مردم رشت دارند به دلیل شرایط جسمانی  و دوری از استان گیلان، تصمیم برای حضور قطعی در انتخابات نگرفته ام. با این شرایط  به نظر نمی رسد برادر بزرگتر سخنگوی دولت از رشت برای انتخابات مجلس دهم کاندید شود.

 

مدیر میانی استانداری به دنبال فرمانداری

با نزدیک شدن به انتخابات شنیده می شود یکی از مدیران میانی استانداری که برای مدتی کوتاه دستی هم در امور ورزشی داشته در تلاش تا ابلاغ فرمانداری یکی از مهمترین شهرهای استان. رو به دست بیاورد!   البته در توانمندیهایش خاص ایشون شکی نیست،اما واقعا آیا در آستانه مهمترین انتخابات پیش رو آیا می توان از شخصی بدون سابقه کار در وزارت کشور آن هم در یکی از مهمترین شهرهای گیلان برای مدیریت و اجرای انتخابات استفاده کرد!؟

کربلا ما داریم می آئیم!

همزمان با اربعین حسینی و راهپیمائی گسترده زائران  کربلای معلی، بسیاری از کاندیداهای انتخاباتی نیز در این راهپیمائی ها شرکت جستند و عکس حضور خود در این سفر را به صورت گسترده تبلیغ نمودند. ما ضمن قبولی طاعات و عبادات و زیارات این عزیزان امیدواریم  این حضور کاندیداهای انتخاباتی در این سفرهای زیارتی جهت خودنمائی و تبلیغات نباشد!

تبلیغ با بنرهای انتصاب!

در حالی که یکی از زنان  کاندیدای  احتمالی مجلس دهم در گفتگو با بعضی خبرنگاران حضور انتخاباتی خود را تکذیب نموده است بنرهای مختلف تبریک انتصاب وی در شورای عالی نظام پرستاری کشور بر شائبات و شایعات حضور وی در انتخابات افزوده است. وی در محافل خصوصی کاندیداتوری خود را اعلام نموده و به نظر می رسد بنرهای تبریک انتصاب وی نیز در این راستا باشد. با این حال وی  ترجیح داده که همچنان به صرت علنی کاندیداتوری خود را اعلام نکند.

مراسم مذهبی، هر ۴سال یک بار

سه شنبه شب گذشته  مراسم اربعین حسینی آذری های مقیم گیلان با حضور گسترده مردم در مصلی برگزار شد که نشان دهنده پیوند عمیق مردم آذری زبان استان با فرهنگ عاشورائی است. اما شائبه انتخاباتی بودن این مراسم با توجه به سابقه برگزاری آن نیز مورد سوال است. آخرین باری که مراسم اربعین حسینی آذری های گیلان برگزار شد مربوط به چهارسال گذشته در  سال ۱۳۹۰ بود و حال نیز در آستانه انتخاباتی دیگر مراسمی دیگر برگزار می شود. امید است اینگونه مراسم هرساله برگزار شود تا  میزان شائبات و شایعات کاسته شود. گفتنی است آذری های گیلان از جمله اقلیت تاثیر گذار در انتخابات محسوب می شوند.

اشتباه استراتژیک نماینده فعلی 

شنیده شده  یکی از وزرای دولت قبل در یکی از شهرستان های شرق گیلان به شدت در تلاش است  تا پیروز انتخابات مجلس دهم بشود. البته نمیتوان کمک ناخواسته نماینده فعلی این حوزه رو در ابقا فرماندار این شهر که ظاهرا از حامیان این وزیر سابق است نادیده گرفت. اشتباهی استراتژیک که ممکن است به شکست این نماینده مردمی در حوزه کاری خود منجرب شود.

معاون سابقی که رویای فرمانداری دارد!

از یکی از شهرهای بندری استان شنیده میشود که یکی از معاونین شهرداری این شهر تمام توان خود را برای پیروزی یکی از فرمانداران سابق در انتخابات مجلس از حوزه ای دیگر متمرکز کرده تا شاید با پیروزی وی بتواند کرسی از دست رفته خود در فرمانداری را باز ستاند. با توجه به اظهار نظر صریح مقامات وزارت کشور در برخورد با مدیرانی که فعالیت انتخاباتی میکنند لازم است تا فرماندار این شهر نگاهی موشکافانه تر به فعالیت مدیران حوزه خود داشته باشد،گرچه با اخبار و شنیده هایی که از این حوزه بگوش میرسد نمیتوان چشم امید زیادی به این فرماندار داشت.


گیل خبر/


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار