پیش بازی پرسپولیس و ذوب آهن
تابناک: تیم های ذوب آهن و پرسپولیس ساعت 14 روز جمعه در چارچوب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می روند.
کد خبر: ۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۹ 28 January 2015

به گزارش تابناک، تیم ذوب آهن اصفهان در چهارچوب هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف پرسپولیس تهران می رود.

ذوب آهن پس از آغاز تعطیلات نیم فصل، تمرینات خود را در زمین فولادشهر آغاز کرد، وی پس از انجام تمرینات اولیه برای انجام چند دیدار تدارکاتی عازم مالزی شد. ذوب آهن در مالزی به غیر چند بازی با تیم های مختلف باشگاهی مالزی به مصاف تیم ملی امید این کشور رفت و توانست این تیم را شکست دهد. سبزپوشان پس از بازگشت به ایران تمرینات خود را در اصفهان پیگیری کرد.

ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات، مصطفی شجاعی و محسن مسلمان را از دست داد و توانست مهدی مهدی پور، ولید اسماعیل و کاوه رضایی را جذب کند. کارشناسان عملکرد این تیم را در فصل نقل و انتقالات مناسب ارزیابی کردند و تأکید داشتند که اگر هماهنگی لازم میان بازیکنان این تیم صورت گیرد، در پایان فصل ذوب آهن یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیایی است.

شاید مهم ترین سودی که ذوب آهن در این تعطیلات داشت، حضور همه بازیکنان این تیم در تمرینات بود، از جمع سبزپوشان اصفهانی بازیکنی به تیم ملی دعوت نشد و از همین رو گل محمدی همه شاگردانش را در اختیار داشت.

ذوب آهن در مصاف برابر پرسپولیس، هادی محمدی را به دلیل اخراج در مسابقه با تراکتورسازی در اختیار ندارد، عدم حضور محمدی به عنوان یک بازیکن سرشناس در ترکیب ذوب آهن شاید یکی از مهم ترین مشکلات ذوب آهن برابر پرسپولیس باشد.

تیم های ذوب آهن و پرسپولیس ساعت 14 روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر می روند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار