استاندار اصفهان:
تابناک: استاندار اصفهان با بیان اینکه در راستای سیاست دولت، بیش از ۸۵ هیئت خارجی به اصفهان سفر کرده‌اند، گفت: تعداد گردشگران خارجی به استان نسبت به مدت مشابه در سال های گذشته ۳ برابر شده است.
کد خبر: ۱۳۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۸ 15 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان، رسول زرگرپور در جلسه شورای اداری شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه مردم در انتخابات 24 خرداد به دنبال اعتدال، منطق، عقلانیت، مردم سالاری دینی بودند، اظهارداشت: مردم با انتخاب دولت تدبیر و امید خواستار اجتناب از هرگونه افراط و تفریط شدند و به اعتدال رای دادند.

وی با تاکید بر اینکه همه مدیران باید اعتدال را سرلوحه کار خود قرار دهند، افزود: در همه پست های مدیریتی سعی شده که از جانبداری جناح‌های سیاسی خاص جلوگیری شود و معتدلین برای پست های حکومتی انتخاب شوند. اعتدال و مردم سالاری دینی از سیاست های دولت تدبیرو امید است و کارگزاران این دولت نیز ملزم به رعایت این اصول هستند.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در راستای سیاست دولت، بیش از 85 هیئت خارجی به اصفهان سفر کرده اند، افزود: تعداد گردشگران خارجی به استان نسبت به مدت مشابه در سال های گذشته 3 برابر شده است.

زرگرپور با اشاره به برنامه های اقتصادی دولت تصریح کرد: تورم در یک سال اخیر به خوبی کنترل شده، به طوری که تورم نقطه ای از 45 درصد به 15 درصد رسیده است که دولت لایحه های مربوط به خروج از رکود اقتصادی را به مجلس ارسال کرده و از ابتدای سال آینده قدم نخست برای خروج از رکود برداشته می شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه مردم در شرایط موجود رویکرد جدیدی را از مسئولان استان می خواهند، اظهارداشت: این موضوع سبب تغییر در کادر اجرایی مدیران استان شده، تا بتوانیم از تجربیات دیگران برای توسعه استان بهره مند شویم، علیرغم تلاش های صورت گرفته، شرایط امروز این شهرستان در شأن مردم با فرهنگ و ولایتمدارتیران و کرون نیست و‌ مدیران باید تلاش کنند که این شهرستان را به جایگاه واقعی خود برسانند.

وی از فرماندار جدید شهرستان تیران و کرون خواست در انتخاب مسئولان شهرستان، شایستگی و اعتدال را مد نظر قراردهد و فارغ از جانبداری از جناح های سیاسی عمل کند و با هدف رفع مشکلات مردم، درب فرمانداری را برای همه افراد، گروه ها و جناح های سیاسی باز کند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار