برگزیدگان چهارمین همایش وقف و رسانه خراسان رضوی در بخش های مختلف خبر، گزارش، طرح فیلم نامه و فیلم عصر امروز طی مراسمی در محل تالار نور مشهد معرفی شدند.
کد خبر: ۱۴۰۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 06 December 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، در چهارمین همایش وقف و رسانه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان رضوی که عصر امروز در محل تالار نور مشهد برگزار شد، در بخش خبر محمد جواد رنجبر خبرنگار روزنامه خراسان به عنوان رتبه اول، مریم ذوالفقاری منظری خبرنگار خبرگزاری مهر  به عنوان رتبه دوم و مهناز خجسته نیاز خبرنگار روزنامه قدس رتبه سوم معرفی شدند و مجید  خبیری خبرنگار روزنامه خراسان نیز شایسته تقدیر معرفی شد.
در بخش گزارش نیز جواد نوائیان رودسری و شیما سیدی به عنوان نفرات اول و دوم  و امیر جلیل نژاد از خبرگزاری مهر نفر سوم این بخش شناخته و معرفی شدند. در این بخش همچنین مصطفی عبداللهی و معصومه فرمانی کیا قابل تقدیر شناخته شدند.
در بخش طرح فیلمنامه از حسام سامری زاده، جلال صاحبی و محمد اصل زارع به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم و از رضا فرهمند، علیزاده و کمیل سهیلی به عنوان نفرات اول تا سوم بخش فیلم تجلیل شد.
همچنین از وجیهه تیموری، زهرا چشمی، زهرا شبان، محمد نظری، سید محمدرضا رضوانی، زهرا رازقندی، ‌ هادی شمسی ثانی و سید هادی اسلامی به عنوان خبرنگاران افتخاری اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی تجلیل به عمل آمد.
در بخش دیگری از این همایش از برات شیری به عنوان اهدای تمام دارایی های خود برای ساخت مسجد امام حسین(ع)، عباس حسین پور به عنوان واقف مسجد امام حسن(ع)، نصرالله زاده بابت ساخت مرکز بهداشت و یک حسینیه و دو مسجد، راه چمندی برای ساخت یک مسجد، آلانی بخاطر ساخت سرپناه برای بی سرپرستان، قصیر بخاطر ساخت یک مدرسه و حجت الاسلام آدینه به دلیل ساخت یک حسینیه و مسجد آل طاها تقدیر شد.
در این همایش حجت الاسلام والمسلمین حجت گنابادی نژاد مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، نبیل حموده مدیر شبکه المنار در ایران و نیز حجت الاسلام پژمان فر نماینده مردم مشهد در مجلس به سخنرانی پرداختند.
 کامران نجف زاده خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما نیز اجرای این همایش را بر عهده داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار