تابناک: کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: به دلیل عبور سامانه ناپایدار و پرفشار از روی استان بارش برف در مناطق غربی و شمالی استان ادامه خواهد داشت و از شامگاه امروز نیز دمای هوا پنج درجه سانتی گراد کاهش خواهد داشت.
کد خبر: ۱۴۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳ 07 December 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت الله علی عسگریان ، اظهار کرد: تحلیل نقشه‌های هواشناسی بیانگر عبور امواج ناپایدار و پر فشار در سطح زمین است که شاهد بارش برف هستیم.

وی افزود: این امواج ناپایدار شمال، غرب، شمال شرق و تا حدودی نیز مرکز استان را درگیر می‌کند و بازهم شاهد بارش برف در این مناطق خواهیم بود.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: تا امروز میزان برف باریده شده در شهرستان‌های فریدونشهر با 15 سانتی‌متر، سمیرم 12 سانتی‌متر، بوئین و میاندشت هشت سانتی‌متر، داران دو سانتی‌متر و خوانسار يك سانتی‌متر بوده است.

علی عسگریان ادامه داد: فردا صبح پدیده قالب بر روی استان مه صبحگاهی شدید خواهد بود که کاهش پنج درجه ای دما نیز برودت هوا را بسیار زیاد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در 24 ساعت آینده دمای هوا اصفهان در گرم‌ترین ساعات به سه درجه سانتی گراد و در سردترین ساعات به منفی پنج در جه سانتی گراد خواهد رسید، افزود: بر اساس پیش بینی‌ها در همین مدت سردترین نقطه استان فریدونشهر با 20 درجه زیر صفر سردترین و چوپانان با 9 درجه بالای صفر گرم‌ترین نقاط استان خواهند بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار