طی حکمی از سوی رییس فدراسیون گلف کشور:
در راستای کشف و استعدادیابی در بخش های مختلف خصوصا جوانان، مهدی جوکار از سوی رئیس فدراسیون به سمت مشاور فدراسیون در امور جوانان منصوب شد.
کد خبر: ۱۴۰۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ 07 December 2015
در راستای کشف و استعدادیابی در بخش های مختلف خصوصا جوانان، مهدی جوکار از سوی رئیس فدراسیون به سمت مشاور فدراسیون در امور جوانان منصوب شد.

به گزارش تابناک کرمانشاه، در این حکم  آمده است: با توجه به سوابق ارزشمند و تجارب جنابعالی ،به موجب این حکم به عنوان مشاور فدراسیون در امور جوانان منصوب می‌شوید.

امید است در پرتو عنایات خداوند متعال و بهره گیری از ظرفیت های موجود و توجه به پرورش و شکوفایی استعدادهای نسل جوان موفق و موید باشید.

در این نشست رئیس فدراسیون گلف ضمن اشاره به وسعت فعالیت های فدراسیون و انجمن های زیر مجموعه بر ضرورت نگاه عمیق و جامع مقوله جوانان تاکید کرد.

کیکاووس سعیدی گفت: بدون شک تعامل و همفکری جوانان با مسئولين باعث گام برداشتن همه جانبه در مسير توسعه خواهد شد.

مهدی جوكار در اين نشست ضمن تشكر از حسن اعتماد رياست محترم فدراسيون، خواستار تفكر جوان گرايی در چارچوب برنامه ريزی علمی و عملی فدراسيون گلف شد.

وی همچنين هم انديشی روسای هيئت های استان ها را با نيروهای جوان و مستعد و نخبه، از راهكاری معرفی بيش از پيش گلف در كشور دانست و خاطرنشان ساخت: تحقق آرمان گلف برای همه، با برنامه ريزی بنيادی و محوريت جوانان، زمینه ساز دست يابی جايگاه شايسته ايران در رنكينگ های جهانی خواهد بود.
  
مشاور رئیس فدراسیون در امور جوانان ضمن اشاره به وسعت فعالیت های فدراسیون و انجمن   های زیر مجموعه بر ضرورت نگاه عمیق و جامع مقوله جوانان تأکید کرد.

وی عنوان کرد: بدون شک تعامل و همفکری جوانان با مسئولين باعث گام برداشتن همه جانبه در مسير توسعه خواهد شد.

جوکار بهره گیری از نیروی جوان ضمن ایجاد روحیه نشاط، پویایی و نوگرایی، زمینه ایجاد تحول در ورزش گلف را فراهم‌کرده و حضور جوانان ورزشکار در کنار ورزشکاران با تجربه و باسابقه زمینه رشد همه جانبه خانواده بزرگ گلف را به‌وجود می‌آورد.

وی برای تحقق همین‌منظور، با انجام برنامه ریزی و ارایه طرح ها و پیشنهادات مناسب نسبت به توسعه ورزش گلف در میان جوانان، تلاش خواهیم کرد.

مهدی جوکار با تأکيد بر نقش تاثير گذار جوانان اظهار داشت: جوانان با توجه به اینکه دارای انگیزه و انرژی بالایی هستند و از علم روز برخوردارند این توانایی را دارند که در بسیاری از رشته های ورزشی که نیاز به شناسایی پتانسیل ها و ظرفیت ها دارد ورود کنند و به خصوص در رشته ورزشی گلف، مینی گلف و وودبال جایگاه شایسته ای در کشور و جهان را به خود اختصاص دهند.

مشاور رئیس فدراسیون در امور جوانان تصریح کرد: طرح استعدادیابی و شناسایی پتانسیل های جوان و نوجوان در سطح مدارس و دانشگاهها از جمله مواردی است که جوانان می توانند در این زمینه نقش آفرینی نمایند.

لازم به ذکر است، مهدی جوکار از مربیان اسبق کاراته استان، نایب رئیس هیئت گلف و رئیس کمیته مینی گلف استان کرمانشاه است.



نایب رئیس هیئت گلف استان، به سمت مشاور فدراسیون در امور جوانان منصوب شد
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار