تابناک: پیرامون انتقادات نماینده اردستان نسبت به استاندار اصفهان تابناک طی تماس تلفنی پاسخ استانداری را پیرامون این موضوع منتشر می کند.
کد خبر: ۱۴۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 08 December 2015

به گزارش تابناک اصفهان، احمدرضا ضیایی، معاون اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان در پاسخ به این انتقاد گفت: دکتر رسول زرگرپور استاندار اصفهان، در واقع ساکن اصفهان بوده و به ندرت به تهران سفر می کند. آن هم در شرایطی که بنا به ضرورت در جلسات و برنامه های کاری حضور داشته باشد و ادعای این مطلب که ایشان حاضر نیست در اصفهان زندگی کند ،واقعیت ندارد و به دور از ذهن است که ایشان بتواند هرشب به تهران سفر کرده و دوباره فردا صبح به اصفهان بازگردد.

معاون اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان ادامه داد: در هر بار که مجمع نمایندگان استان درخواست جلسه مشترک با دکتر زرگرپور را داشته است، ایشان بدون فوت وقت در جلسه حضور پیدا کرده و البته هفته آینده نیز،ششمین جلسه مجمع نمایندگان استان با شخص استاندار برگزار خواهد شد؛

وی افزود: همچنین کلیه گزارشات مجمع نمایندگان استان به وزارت کشور نیز ارسال شده و حضور و یا عدم حضور ایشان در آن جلسات براساس صورت جلسات ارسال شده به آن وزارتخانه مشهود است. استاندار اصفهان بنابر شرایط کاری در طول روز، در جلسات زیادی حضور داشته که در آن جلسات امکان پاسخگویی به تماس های تلفنی مقدور نیست و ایشان پس از خروج از جلسات و حضور در دفتر کاری خود با تماس گیرندگان ارتباط برقرار کرده و گفت و گو می‌کند و مدیران دستگاه های استان بارها با این موضوع روبه رو شده اند.

.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
حسن اسماعیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
تابناک تو مطمعنی که زنگ زدی استانداری و جوابیه گرفتی؟؟؟؟؟؟؟
انگار خبری که گذاشتی برام خیلی آشناس!!!

خداییش می زدی که این جوابیه توی نسل فردا بوده و به قلم حسن اسماعیلی نوشته شده طوری می شد؟؟؟؟
عجبا
ایراد نداره خوش باش تابناک
بووووووووس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
اصلا اداره کل نیست که معاون داشته باشد
حسن اسماعیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
جناب ناشناس
نزدیک 3 سال هست که روابط عمومی استانداری اداره کل شده ............
شما ظاهرا در جریان نیستین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
پس مشخص شد ایشان بصورت عیر قانونی عضو هیات مدیره چند شرکت هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :