با اجرای طرح ضربتی پلیس انجام شد
فرمانده انتظامی شهرستان کرج از پاکسازی ۲۰ نقطه جرم‌خیز و جمع‌آوری ۸۳ معتاد کارتن خواب و پرخطر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۱۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵ 08 December 2015
سرهنگ سیدحسین سیدحقیقی اظهار داشت: طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی با عملیات مشترک ماموران یگان امداد، پلیس‌های تخصصی و کلانتریها در 20 نقطه کرج به اجرا درآمد.

وی گفت: در این طرح که مناطقی از گلشهر، مهرشهر، گرمدره، شاهین ویلا، ماهدشت، خرمدشت و مناطق مرکزی کرج را در برگرفت 20 نقطه جرم‌خیز این شهرستان پاکسازی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج افزود: در جریان اجرای این طرح‌ها که نتایج رضایت بخشی را به همراه داشت مقادیر زیادی مواد مخدر کشف و 83 معتاد کارتن خواب نیز جمع آوری و تحویل کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد شدند.

سرهنگ سید حقیقی دستگیری تعداد 48 سارق، کشف 68 دستگاه خودرو سرقتی و موتورسیکلت و 28 فقره انواع اموال سرقتی را از دیگر نتایج این طرح‌ها برشمرد.

وی گفت: هدف از اجرای این طرح‌ها برقراری امنیت پایدار، پاکسازی جرم از مناطق ذکر شده، نشان دادن اقتدار پلیس و غیره است و تا حد زیادی رضایت شهروندان‌، حاصل و نویدبخش افزایش امنیت در کلانشهری همچون کرج است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج بیان داشت: ازدیاد جمعیت، گسترش شهرنشینی و افزایش حاشیه‌نشینی در کرج اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی را اجتناب‌ناپذیر می‌سازد و با اجرای این طرح‌ها شاهد کنترل جرم و مهار مجرمان در جامعه هستیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار