رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان با اشاره به فعالیت چهار خانه قرآنی شهری و 16 خانه قرآنی روستایی در شهرستان، گفت: تأسیس پنج باب خانه قرآنی شهری و روستایی در تویسرکان نیز در دست اقدام است.
کد خبر: ۱۴۱۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۷ 09 December 2015

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان با اشاره به فعالیت چهار خانه قرآنی شهری و 16 خانه قرآنی روستایی در شهرستان، گفت: تأسیس پنج باب خانه قرآنی شهری و روستایی در تویسرکان نیز در دست اقدام است.

به گزارش فارس؛ حجت‌الاسلام علی کاروند با اشاره به فعالیت چهار خانه قرآنی شهری و 16 خانه قرآنی روستایی در شهرستان، اظهار کرد: تأسیس دو باب خانه قرآنی شهری و سه باب خانه قرآنی روستایی در تویسرکان نیز در دست اقدام است.

وی به برگزاری دوره تربیت بدنی در خانه قرآن شهدای روستای اشترمل، تشکیل کلاس ثابت حفظ قرآن کریم مؤسسه قرآنی نورالهدایه شهر سرکان، آموزش صحیح‌خوانی قرآن کریم و تشکیل سه پایگاه سفیران امید اشاره کرد و افزود: 6 پایگاه بوستان معرفت ویژه کودکان و نوجوانان برای 200 نفر تشکیل شد.

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان تشکیل 20 پایگاه قرآنی در قالب طرح تابستانی 1449 و 20 پایگاه آموزش صحیح‌خوانی قرآن، اعزام دانش‌آموزان به اردوهای درونشهری و برون شهری، برگزاری آزمون استانی مسابقات قرآنی تلاوت حفظ کل، 15 جزء پیوسته و قرائت تحقیق را از دیگر فعالیت‌های انجام شده برشمرد.

وی با اشاره به اعزام مداح شاخص و پیرغلام اباعبدالله(ع) از تویسرکان به برنامه کشوری در شیراز ادامه داد: گفتمان‌های دینی در مدارس، مساجد، هیئت‌های مذهبی و نمایشگاه محرم در پنج هیئت شهری و روستایی از برنامه‌های اجرایی در ماه محرم است.

حجت‌الاسلام کاروند گفت: مراسم شیرخوارگان حسینی در امامزاده علی‌اصغر(ع) ولاشجرد، امامزاده عبدالله(ع) شهر سرکان، امامزاده ابراهیم روستای بوجان، مسجد ابوالفضل منطقه سرابی برگزار شد.

وی با اشاره به تشکیل هسته‌های امر به معروف و نهی از منکر در چهار هیئت محوری تویسرکان افزود: 140 مبلغ به منظور تبیین حماسه عاشورا و ابعاد مختلف زندگی سیدالشهدا(ع) به شهر و روستای سطح شهرستان اعزام شدند.

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان اعزام 100 مداح به محافل عزاداری شهر و روستا، تجلیل از پیرغلامان سیدالشهدا(ع)، صدور بیانیه پاسداشت محرم، برپایی تکایا و خیمه‌های ویژه هیئت‌های سیار را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار