من آخوند دستم را بالا می گیریم و می گویم:
تابناک: من آخوند قبل از همه دستم را بالا می‌گیرم و اعتراف می‌کنم که من هم در کشیدن بخیه‌های پسرک نقش داشته‌ام!
کد خبر: ۱۴۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵ 10 December 2015
به گزارش تابناک اصفهان، حجت الاسلام محمد رضا زائری درباره حادثه کشیدن بخیه کودک 4 ساله در خمینی شهر اصفهان  نوشت:

من بخیه‌های پسرک را کشیده‌ام!

http://cdn.akairan.com/akairan/aka/m1001/175253932541595102a.jpg

من آخوند قبل از همه دستم را بالا می‌گیرم و اعتراف می‌کنم که من هم در کشیدن بخیه‌های پسرک نقش داشته‌ام!

این آقای دکتر که از رفتار زشتش برآشفته‌ایم از ماه و مریخ نیامده است! او هم توی همین جامعه مدرسه و دانشگاه رفته و بزرگ شده و … وقتی ما مشغول دعواهای سیاسی‌مان بوده‌ایم یا به یک تار موی زنان گیر داده‌ایم و از اخلاق و قانون و انسانیت غفلت کرده‌ایم این آقای دکتر بالیده و پزشک شده و تیغ و قیچی دستش گرفته!
فاجعه تلخ‌تر و زشت‌تر از آن است که بشود با دو تا شعار و فحش جمع و جورش کرد. باید این قدر مرد باشیم که بدون فرافکنی نقش خودمان را در وقوع این انحطاط اخلاقی بپذیریم. این آقا آینه وضعیت امروز جامعه ما و یکایک ماست! بی‌خود او را متهم نکنید، او حاصل مجموعه‌ای است که همه ساخته‌ایم.اگر خودخواهی و منفعت‌طلبی و سودجویی ایراد دارد ما همه به این آفات و ایرادها آلوده‌ایم.
همه ما یک جورهایی همین کار را کرده‌ایم و می‌کنیم . او کرامت انسانی را لگد کرده، انسانی را ندیده و بی‌حرمت ساخته،مگر هر کدام از ما به شکلی چنین نمی‌کنیم؟ من مقصرم! من آخوند قبل از همه دستم را بالا می‌گیرم و اعتراف می‌کنم که من هم در کشیدن بخیه‌های پسرک نقش داشته‌ام!»

بارها گفته‌ایم که برای حل مشکلات این کشور هر کس باید انگشت اتهام را اول به سوی خود بگیرد. فرافکنی مشکلات را رفع نمی‌کند، بلکه تشدید می‌کند. ملکیان بدرست می‌گوید، علت اصلی مشکلات کشور ناشی از فرهنگ است. باید از آبادانی درون شروع کرد و به آبادانی بیرون رسید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
عاااااااااااالى
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار