رئیس آموزش و پرورش پلدشت گفت: پوشش تحصیلی مقطع اول متوسطه در پلدشت 88.5 درصد است. خبرگزاری فارس: پوشش تحصیلی مقطع اول متوسطه در پلدشت 88.5 درصد است
کد خبر: ۱۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۰ 15 March 2015

مجتبی طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدشت، اظهار داشت: در مقطع اول متوسطه میزان پوشش تحصیلی 88.5 درصد است، که تعداد بازمانده از تحصیل 10 نفر هستند، همچنین دراین‌ راستا 50 نفر نیز به مدارس جذب شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در ارتباط با مقطع دوم متوسطه میزان پوشش تحصیلی حدود 84 درصد است، گفت: در این مقطع 63 نفر بازمانده از تحصیل وجود دارد، ولی متاسفانه فقط برای جذب پنج نفر به مدارس موفق شده‌ایم.

رئیس آموزش و پرورش پلدشت با اشاره به اینکه بازماندگان از تحصیل مشکلات مختلف و گاه مسائل خاص خودشان را دارند، ادامه داد: برای جذب آنها به سمت ادامه تحصیل و درس خواندن کارشناسان آموزش و پرورش مراجعه کرده‌اند.

وی افزایش مدارس شبانه‌روزی را یکی از مهم‌ترین مطالبات افراد بازمانده از تحصیل عنوان کرد، گفت: ولی این موضوع به معنای واقعی و در عمل برای مجموعه آموزش و پرورش غیرممکن است، که باید دنبال راهکاری دیگر برای جذب افراد مورد اشاره بود.

طالبی یکی از راهکارهای موجود برای جذب افراد فوق را تامین هزینه‌های رفت و آمد دانش آموزان از مدرسه تا منزل و برعکس عنوان سپس تصریح کرد: با همت خیران و مردم نیکوکار شهرستان اقدامات برجسته زیادی را در این زمینه‌ها می‌توان انجام داد.

وی به برگزاری کلاس‌های پیش‌دبستانی در 95 درصد مدارس ابتدایی این شهرستان اشاره کرد و گفت: همچنین کارگاه‌های آموزشی برای اجرای طرح‌های در دست اقدام امسال برگزار کرده‌ایم که مورد استقبال هم قرار گرفت.

رئیس آموزش و پرورش پلدشت با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن سال نو قرار گرفته‌ایم، اظهار اشت: به طور قطع سال آینده را با همت جدی و تلاش مضاعف با سرلوحه قرار دادن منویات مقام معظم رهبری آغاز خواهیم کرد.

طالبی با اشاره به اینکه هم اکنون در ایام فاطمیه قرار گرفته‌ایم، ضمن تسلیت گفتن به مناسبت این روزها، اظهار داشت: باید به نوجوانان و جوانان نسبت به ضرورت رعایت شان و منزلت این ایام نکات لازم را گوشزد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار