رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از حضور تیم بانوان استان در مسابقات لیگ دسته اول کانوپولوی قهرمانی کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲ 13 December 2015
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه از حضور تیم بانوان استان در مسابقات لیگ دسته اول کانوپولوی قهرمانی کشور خبر داد.

محمد سهراب بیگ روز یکشنبه اظهار کرد: تیم بانوان کرمانشاه که با عنوان پارسیان غرب در این رقابت ها حضور پیدا می کند در گروه دوم مسابقات با تیم های همدان، چهارمحال و بختیاری و زنجان همگروه شده است.

وی افزود: در گروه اول نیز چهار تیم دیگر حضور دارند که در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه دو تیم به نیمه راه می یابند تا تیم اول گروه یک با تیم دوم گروه دوم و برعکس مسابقه دهند و تیم های برنده راهی فینال شوند.

سهراب بیگ خاطرنشان کرد: طبق اعلام فدراسیون، مسابقات از بهمن ماه آغاز خواهد شد که سعی می کنیم تا آن زمان با برگزاری اردوهای تدارکاتی شرایط تیم را به وضعیت خوبی برسانیم.

رئیس هیات قایقرانی کرمانشاه در ادامه از حضور امیرمحمد فتاح پور در هشتمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی اسلالوم آقایان خبر داد و گفت: فتاح پور تنها فرد دعوت شده به اردو است.

وی همچنین با بیان اینکه امیرمحمد فتاح پور از 19 آذر در اردوی تیم ملی به سر می برد، گفت: این اردو تا سوم دی ماه و به میزبانی شهرستان تنکابن ادامه خواهد داشت.

سهراب بیگ تصریح کرد: تیم ملی اسلالوم آبهای خروشان کشورمان خود را برای حضور موفق در مسابقات کسب سهمیه المپیک 2016 ریودوژانیرو که اردیبهشت ماه سال آینده در ژاپن برگزار می شود، آماده می کند.

کرمانشاه یکی از استان های مستعد در رشته قایقرانی است که هم اکنون حدود 15 ملی پوش در بخش های مختلف این رشته دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار