رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه گفت: "شب بازار" کرمانشاه به دلیل سرمای هوا در حال حاضر مورد استقبال دست‌فروشان قرار نمی‌گیرد، اما شرایط همواره برای حضور آنها در این محل فراهم است.
کد خبر: ۱۴۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰ 15 December 2015
رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه گفت: "شب بازار" کرمانشاه  به دلیل سرمای هوا در حال حاضر مورد استقبال دست‌فروشان قرار نمی‌گیرد، اما شرایط همواره برای حضور آنها در این محل فراهم است.

علی ناصری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، با اشاره به آغاز بکار نخستین شب بازار کرمانشاه در مهرماه سال جاری، اظهار کرد: این شب بازار با فضای بزرگی که در محدوده میدان آزادی(میدان مرکز شهر) فراهم کرده بود، در ابتدای کار بسیار مورد استقبال دست‌فروشان و مردم قرار گرفت و خیلی هم شلوغ بود.

وی ادامه داد: اکنون هم شرایط برای حضور دست‌فروشان در این منطقه کاملا فراهم است، اما به دلیل سرمای هوا و بارش جوی و زود تاریک شدن هوا، فعلا مورد استقبال قرار نمی‌گیرد.

به گفته این مسئول برای اینکه شرایط راحت‌تری برای دست‌فروشان ایجاد شود، حتی ساعت کاری شب بازار از 21 به ساعت 20 رسید.

رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، از فصل بهار و با گرم شدن هوا دوباره شب بازار کرمانشاه برقرار شود.

ناصری در ادامه از برنامه‌ریزی برای ساماندهی جامع و کامل دست‌فروشان کرمانشاه به صورت دائمی خبر داد و افزود: البته این طرح باید به تایید شورای شهر هم برسد تا اجرا شود.

وی با بیان اینکه تعداد دقیق دست‌فروشان کرمانشاه مشخص نیست، خاطرنشان کرد: این تعداد رو به افزایش است و برخی از آنها از شهرستان‌های استان و حتی استان‌های هم جوار می‌آیند.

رئیس اداره اجرائیات شهرداری کرمانشاه در ادامه از توسعه هفته بازارهای کرمانشاه نیز خبر داد.

به گفته این مسئول اکنون در هر روز هفته در یک نقطه شهر کرمانشاه هفته بازار داریم که قرار است تعداد این نقاط به 28 منطقه برسد.

ناصری عنوان کرد: با اجرای این طرح در هر روز هفته در چهار نقطه شمال، جنوب، غرب و شرق کرمانشاه هفته بازار خواهیم داشت تا مردم دسترسی بهتری به این مراکز داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار