مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از اجرای کوچه‌های قرآنی و طراحی نشریه شمیم وحی ویژه این مسابقات خبر داد.
کد خبر: ۱۴۵۲۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲ 15 December 2015
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از اجرای کوچه‌های قرآنی و طراحی نشریه شمیم وحی ویژه این مسابقات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، مجتبی کوهگرد اظهار کرد: پس از اعلام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مبنی بر برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن به میزبانی استان کرمانشاه، اداره‌کل اوقاف و امور خیریه با حضور معاونان و روسای ستادی جلساتی برگزار کرد.

وی ادامه داد: دستو العمل‌ها ابلاغ و کارگروه‌ها تشکیل شد که تبلیغات محیطی و  اطلاع‌رسانی صورت گرفت و در این راستا بیش از 15 جلسه تشکیل و شرح وظایف به کارگروه‌ها اعلام شد .

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد اجرایی سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با اشاره به مصوبات این جلسات، تصریح کرد: اجرای کوچه‌های قرآنی، نصب بنر بر عرشه پل‌ها و جایگاه‌های اتوبوس‌ها، تبلیغات اتوبوس، ساخت طاق نصرت قرآنی در ورودی شهر، فضاسازی سالن مسابقات، تبلیغات در فرودگاه، ترمینال درون شهری و برون‌شهری، بخشی از تبلیغات انجام شده است.

کوهگرد افزود: یکی از اقدامات انجام گرفته در حوزه تبلیغات، تبلیغات در عابربانک‌ها، مساجد، مدارس، دانشگاه‌ها و بر روی بلیت‌های هواپیما است و بخشی از فعالیت‌های کار گروه تبلیغات محیطی در زمان مسابقات با همکاری شهرداری به عنوان رئیس کمیته تبلیغات ستاد معین و مسئول روابط عمومی اوقاف به عنوان دبیر این کمیته انجام خواهد شد.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل کارگروه اطلاع‌رسانی، بیان داشت: این کارگروه از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است که با همکاری تعدادی از خبرنگاران استان فعالیت خود را آغاز کرده است.

کوهگرد افزود: طراحی نشریه شمیم وحی مهمترین فعالیت این کارگروه است که قرار است تا قبل از مسابقات چهار شماره آن منتشر شود که آموزه‌های قرآنی، اخبار مسابقات، پیام بزرگان و مراجع بخشی از مطالب ویژه این نشریه قرآنی است که در ایام مسابقات هر روز منتشر و در اختیار متسابقین قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: تهیه بروشورهای قرآنی با مضامینی چون معرفی استان، شهدای قرآنی فاجعه منا، پیر غلامان و.... نیز بخشی از فعالیت‌های کارگروه اطلاع‌رسانی است.

مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه راه‌اندازی مسابقات قرآنی، روز شمار مسابقات در خبرگزاری‌ها و سایت‌ها، پخش تیزر تلویزیون شهری، نشر پوستر مسابقات در نشریه‌های محلی و سراسری، ساخت تیزر 30 ثانیه‌ای برای استفاده در فضای مجازی را از فعالیت‌های دیگر این کارگروه عنوان کرد.

کوهگرد از برپایی غرفه ویژه خبرنگاران و ایستگاه‌های اطلاع‌رسانی در محل هتل‌ها و محل برگزاری مسابقات خبر داد و افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی خبری نیز حاصل تلاش این کار گروه است.

وی ادامه داد: پخش پیام مراجع، برپایی غرفه‌ای با عنوان فعالیت‌های قرآنی در چند سال گذشته اداره‌کل نیز از برنامه‌های اوقاف و امور خیریه استان در این دوره از مسابقات قرآن کریم در کرمانشاه است.

مدیر روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در پایان از تشکیل جلسه با حضور مدیر کل صدا و سیما و دبیر مسابقات خبر داد و افزود: در این نشست نیز مصوبات خوب و ارزشمندی در راستای اطلاع رسانی و تبلیغ مصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار