کد خبر: ۱۴۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ 17 December 2015
روحانی: با مطالعه برخی نشریات می‌توان فهمید که فردا چه کسی دستگیر می‌شود

تابناک گیلان: محمد احمدی پور، رئیس ستاد انتخابات استان گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به آغاز نام نویسی مجلس خبرگان رهبری از امروز(26 آذر) اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری با حضور کاندیدا و یا نمایندگان معرفی شده از سوی آنان تا 2 دی ادامه دارد.

 

وی افزود: داوطلبان خبرگان رهبری در گیلان باید جهت ثبت نام به مرکز حوزه انتخابات، فرمانداری رشت یا وزارت کشور مراجعه کنند.

 

احمدی پور با بیان اینکه تعیین صلاحیت کاندیداهای خبرگان رهبری تنها از طریق شورای نگهبان صورت می‌گیرد اظهار کرد: هیئت‌های اجرایی و هیئت‌های نظارت هیچگونه دخالتی در این خصوص ندارند.

 

وی با اشاره به دوره 14 روزه تبلیغات خبرگان رهبری اذعان کرد: دوره تبلغات انتخابات خبرگان رهبری بیشتر از انتخابات مجلس بوده و از 22 بهمن آغاز شده و تا 5 اسفند ادامه دارد.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه در انتخابات خبرگان رهبری یک حوزه اصلی در مرکز استان، فرمانداری رشت داریم تصریح کرد:42 حوزه فرعی در پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری تشکیل شده است که شامل 15 شهرستان و 27 بخش مستقل است.

 

وی با بیان اینکه روند تشکیل هئیت‌های اجرای مجلس خبرگان رهبری 20 آذر با دستور وزیر کشور  آغاز شد، گفت: روند تشکیل هیئت‌های اجرایی مجلس خبرگان رهبری دیروز(25 آذر) به اتمام رسید.

 

گفتنی است، تعداد نمایندگان مجلس خبرگان رهبری 88 نفراست.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار